اخبار داغ

خواننده حماسی، ارزشی و انقلابی خراسان جنوبی:

آمریکایی‌ها منتظر انتقام سخت در مورد تعرض به هواپیمای ایرانی باشند/ آمریکا توان مقابله با قدرت نظامی ایران را ندارد

آمریکایی‌ها منتظر انتقام سخت در مورد تعرض به هواپیمای ایرانی باشند/ آمریکا توان مقابله با قدرت نظامی ایران را ندارد
مولوی‌حقیقی ضمن محکومیت جنایت و تعرض آمریکایی‌ها به هواپیمای مسافربری ایران، گفت: آمریکایی‌ها و دست‌نشانده‌های آن باید منتظر انتقام سخت در مورد تعرض به هواپیمای ایرانی باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله مولوی‌حقیقی خواننده حماسی، ارزشی و انقلابی خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، پیرامون تعرض جنگنده‌های آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران، اظهار کرد: تعرض دو جنگنده آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران چیز تازه‌ای نیست چراکه آمریکا و تمام دست‌نشانده‌های آن در راهبردشان درصدد وارد کردن ضربه به ایران هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عبدالله مولوی‌حقیقی خواننده حماسی، ارزشی و انقلابی خراسان جنوبی در گفت‌وگو با , خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،, پیرامون تعرض جنگنده‌های آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران، اظهار کرد: تعرض دو جنگنده آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران چیز تازه‌ای نیست چراکه آمریکا و تمام دست‌نشانده‌های آن در راهبردشان درصدد وارد کردن ضربه به ایران هستند.,

وی افزود: وقتی یک کشور مانند آمریکا نتواند در حوزه دیپلماسی و قدرت نظامی وارد شود، سعی می‌کند برای مردم عادی رجز بخواند و به هر نحوی آنها را بترساند.

,

خواننده حماسی، ارزشی و انقلابی خراسان جنوبی با اشاره به این‌که کینه آمریکا و اسرائیل نسبت به ایران چیز جدیدی نیست، گفت: اگر یک گریزی به گذشته بزنیم می‌بینید در سال 1367 ناو آمریکا، هواپیمای مسافربری ایرباس ایران به مقصد دبی را مورد هدف قرار داد و 290 نفر از مسافران هواپیما را به شهادت رساند و این یک نمونه از جنایت‌های آمریکا نسبت به مردم ایران است.

,

وی ضمن محکومیت جنایت و تعرض آمریکایی‌ها به هواپیمای مسافربری ایران، افزود: مسئولان در وزارت امور خارجه باید در مورد این مسئله موضع بگیرند تا به نتیجه قاطعی برسیم.

,

مولوی‌حقیقی با بیان این‌که آمریکا به این نتیجه رسیده است که نمی‌تواند با قدرت نظامی ایران رقابت کند، تصریح کرد: آمریکا همیشه دنبال ایجاد رعب و وحشت و قتل و غارت بوده است، در کشورهایی مانند عراق، سوریه و لیبی جنایت می‌کند و به دنبال این است که در میان کشورهای اسلامی اختلاف ایجاد کند.

,

وی با اشاره به این‌که در جنگ نظامی هر هایی یک هویی دارد، افزود: مقام معظم رهبری بعد از این‌که جنایتکاران آمریکایی حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساندند، فرمودند "آمریکایی‌ها انتقام سختی را دریافت خواهند کرد" و باید منتظر این انتقام سخت باشند.

,

خواننده حماسی، ارزشی و انقلابی خراسان جنوبی با اشاره به این‌که آمریکایی‌ها و دست‌نشانده‌های آن باید منتظر انتقام سخت در مورد تعرض به هواپیمای ایرانی باشند، گفت: پیروزی‌های جبهه مقاومت در عراق و سوریه با محوریت ایران باعث شده است که آمریکا دست به این تعرض بزند و وقتی دید توان مقابله نظامی ندارد به دنبال ایجاد رعب و وحشت برای مردم عادی شد.

,

مولوی‌حقیقی با اشاره به این‌که آمریکایی‌ها ادعای حقوق بشر می‌کنند اما حقوق بشر آنها از نوع آمریکایی است، تصریح کرد: وزارت امور خارجه ایران باید در مورد این قضیه موضع بگیرد و آمریکایی‌ها و مجامع باید در این زمینه پاسخگو باشند.

,

خواننده حماسی، ارزشی و انقلابی خراسان جنوبی تصریح کرد: ایران یکی از ابرقدرت‌های دنیا محسوب می‌شود و توانسته در سخت ترین شرایط به بالاترین قدرت در حوزه‌های نظامی، اقتصادی و فرهنگی دست پیدا کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه