اخبار داغ

مدیر اداره برق کاشمر خبر داد؛

امضاء 230 تفاهم نامه کاهش پیک بار مصرف برق در کاشمر / مشترکین خانگی 45 درصد مصرف برق کاشمر را تشکیل می دهند

امضاء 230 تفاهم نامه کاهش پیک بار مصرف برق در کاشمر / مشترکین خانگی 45 درصد مصرف برق کاشمر را تشکیل می دهند
صادقی با بیان اینکه بیشترین اشتراک برق مربوط به مصارف خانگی است حدود 45 درصد مصرف برق شهرستان را تشکیل می دهند، گفت: بیش از 230 تفاهم نامه در بخش های کشاورزی، صنایع، جایگاه های CNG و... برای کاهش پیک بار مصرف در شهرستان کاشمر امضاء شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صادقی، مدیر شرکت توزیع برق کاشمر در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: از مسئولان و مردم تقاضا می کنم در بحث صرفه جویی مصرف برق در تابستان 99 همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم بدون خاموشی یا با خاموشی کمتر تابستان را پشت سر بگذاریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه مدیریت برق شهرستان کاشمر حدود 80 هزار اشتراک برق دارد که بعد از مشهد چهارمین شهر در استان هستیم که تعداد مشترک بالایی را داریم، خاطرنشان کرد: بیشترین اشتراک برق مربوط به مصارف خانگی است حدود 45 درصد مصرف برق شهرستان را تشکیل می دهند و بعد از مصارف خانگی، مشترکین کشاورزی و صنعتی در رده های بعدی قرار دارند.

,

مدیر شرکت توزیع برق کاشمر با تاکید بر اینکه اوج مصرف برق از 15 خرداد تا 15 شهریور است و همه ساله وزارت نیرو دستورالعمل هایی مبنی بر مشوق هایی برای همکاری مشترکین در این بازه در نظر می گیرد، تصریح کرد: مشکل برق سراسری کشور در کل سطح میزان 200 ساعت است که اگر ادارات، مردم و صنایع همکاری داشته باشند از احداث نیروگاه خودداری می شود.

,

وی با اشاره به اینکه یک نیروگاه که بخواهد میزان 250 مگاوات برق تولید کند نزدیک 50 میلیون دلار هزینه برای کشور دارد، اذعان کرد: اگر بتوانیم یکسری اقدامات در خصوص مدیریت مصرف انجام بدهیم ما را از احداث صرف این هزینه بی نیاز می کند.

,

صادقی با بیان اینکه بر اساس دستورالعمل های ارسالی 13.5 مگاوات بایستی پیک بار شهرستان کاشمر نسبت به سال قبل کاهش داده شود، عنوان کرد: علاوه بر سهمیه اختصاصی کاهش پیک بار مصرفی شهرستان توانستیم فراتر رویم و 209 تفاهم به میزان 11.2 مگاوات در بحث کشاورزی، 21 تفاهم نامه به میزان 810 کیلووات در بحث صنایع و همچنین تفاهم نامه هایی با جایگاه های cng بسته شده است تا بتوانیم از این تابستان بدون خاموشی عبور کنیم.

, cng,

وی با تاکید بر اینکه مدیریت برق شهرستان تمام تلاش خود را دارد که کمترین خاموشی را در تابستان اعمال کنیم، تشریح کرد: گرمای هوا هم در سال جاری بی سابقه است و مصرف برق کشور هم افزایش پیدا کرده است.

,

مدیر شرکت توزیع برق کاشمر همچنین در پایان بیان کرد: استفاده از سایبان برای کولرهای آبی، قراردادن کولرهای آبی بر روی دور کند، استفاده نکردن حتی الامکان از کولرهای گازی، تنظیم کولرهای گازی بر روی دمای 24 درجه و رفاه اجتماعی، عدم استفاده از لوازم پر مصرف برقی در ساعات اوج مصرف ( 12 تا 16)، استفاده از روشنایی طبیعی در طول روز و... می تواند در مدیریت مصرف برق کمک ویژه ای داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه