اخبار داغ

مدیرکل مدیریت بحران لرستان:

آتش‌ در جنگل‌های کوهدشت مجدد شعله‌ور شد

آتش‌ در جنگل‌های کوهدشت مجدد شعله‌ور شد
پازوکی، مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان گفت: آتش‌سوزی جنگل‌های کوهدشت مجدد شعله‌ور شده و همچنان عملیات اطفاء حریق ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی پازوکی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، با اشاره به آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع منطقه گاچال بخش طرهان، اظهار داشت: این آتش‌سوزی از عصر دیروز آغاز و به همت نیروهای مردمی و دولتی ساعت سه بامداد امروز مهار شد، ولی به دلیل وزش بادی که منطقه دارد مجدداً شعله‌ور می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی افزود: با توجه به صعب‌العبور بودن منطقه، درصدد اخذ مجوز بالگرد برای هلی برد نیروهای اعزامی و تسریع در عملیات اطفاء حریق هستیم.

,

مدیرکل مدیریت بحران لرستان با اشاره به اینکه تأمین اعتبارات لازم برای تجهیز شهرهای لرستان برای مقابله با بحران‌های احتمالی صورت گرفته است، عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون حدود هزار هکتار از مراتع و جنگل‌های لرستان طعمه حریق شده‌ است که عمدتاً در مناطق صعب‌العبور بوده و در این راستا دو فقره از آتش‌سوزی‌ها عمدی بوده است.

,

وی با اشاره به اینکه عملیات اطفاء حریق همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: در مورد آتش‌سوزی کوهدشت علت وقوع آن در دست بررسی است و در صورت عمدی بودن، با متخلفین برخوردی قاطعی خواهیم داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه