اخبار داغ

با حمایت بسیج سازندگی سپاه قمربنی هاشم(ع)؛

بهره برداری از 10 طرح بسیج سازندگی در بام ایران

بهره برداری از 10 طرح بسیج سازندگی در بام ایران
همزمان با بهره برداری از 10 طرح بسیج سازندگی استان چهارمحال و بختیاری، کارگاه قالی بافی و خیاطی در روستای بهرام آباد از توابع شهرکرد افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز؛ در آستانه دهه امامت و ولایت و عید سعید قربان، و  دهم مرداد سالروز دیدار جمعی از گروه های جهادی بسیج با مقام معظم رهبری و صدور فرمان 9ماده معظم له و دستور به ورود جهادگران بسیجی به عرصه اشتغال زایی علاوه بر محرومیت زدایی، 10 پروژه بسیج سازندگی در استان چهارمحال و بختیاری به بهره برداری رسید.

به همین مناسبت کارگاه قالی‌بافی و خیاطی با حمایت بسیج سازندگی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در روستای بهرام آباد از توابع شهرستان شهرکرد افتتاح شد.

جانشین فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در امر بسیج، گفت: امروز در راستای تبیین مواضع مقام معظم رهبری و همچنین در راستای تحقق شعار سال که جهش تولید است، این افتخار را داشتیم که به همت زحمات شبانه روزی عزیزانمان در بسیج سازندگی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در روستای بهرام آباد حضور یافتیم تا در راستای تدابیر سلسله مراتب سازمان بسیج و همچنین تدابیر راهبردی سردار فرمانده محترم سپاه استان چهارمحال و بختیاری، کارگاه های زودبازده را که فتح بابی برای ارتقای جهش تولید است افتتاح کنیم.

سرهنگ پاسدار اسماعیل مولوی افزود: امروز کارگاه قالی بافی و خیاطی را افتتاح کردیم و امیدواریم با گسترش این گونه کارگاه ها کمکی برای تولید و همچنین بحث اشتغال داشته باشیم که امروز یکی از بحث های بنیادی و اصلی مردم است.

وی ادامه داد: ما دغدغه های اصلی مردم را در بسیج سازندگی و سپاه قمربنی هاشم علیه السلام به خوبی درک کرده ایم و در همین راستا سعی کردیم با استفاده از ظرفیت  گروه های جهادی و داوطلبین عزیز بسیجی با همت و همکاری عزیزانمان در شورای اسلامی و امام جماعت این کارگاه ها را شروع کنیم.

مولوی خاطرنشان کرد: امروز گروه های جهادی سربازان پیش قدمی در جبهه تولید اشتغال هستند که از سال گذشته و بعد از دیدار با مقام معظم رهبری و صدور دستورات 9ماده ای معظم له، علاوه بر محرومیت زدایی در بحث ایجاد اشتغال نیز وارد شدند و با توجه به ظرفیت های خوبی که در جامعه واستان ما وجود دارد، امیداوریم بتوانیم با استفاده از این گروه های جهادی و پای کار آوردن این ظرفیت ها قدم های مثبتی در راستای ایجاد اشتغال و جهش تولید برداشته باشیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام نیز به خبرنگار ما گفت: امروز افتتاح 10 پروژه در سطح استان چهارمحال و بختیاری را داریم که کارگاه اشتغالزایی قالی بافی و خیاطی یکی از آنهاست.

سرهنگ پاسدار هوشنگ فولادی، افزود: کارگاه های قالی بافی و خیاطی، آبرسانی روستایی و کشاورزی، ساخت و تکمیل مسکن مددجویان از جمله طرح های تکمیل شده در استان با حمایت بسیج سازندگی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام هستند.

وی، ادامه داد: از ابتدای سال تا کنون 50 خدمت با ایجاد 86نفر اشتغال در سطح استان چهارمحال و بختیاری داشته ایم و امروز نیز 15 گروه جهادگر بسیجی برای خدمت رسانی در عرصه های عمرانی و آبرسانی به نقاط مختل استان چهارمحال و بختیاری اعزام شدند.

گفتنی است؛ لایروبی قنوات و احداث کانال آبرسانی کشاورزی از دیگر پروژه های خدمت رسانی بسیج سازندگی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در استان چهارمحال و بختیاری است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   , جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه