اخبار داغ

رئیس اورژانس استان البرز مطرح کرد؛

انتقال 17 مصدوم تصادف زنجیره‌ای اتوبان کرج قزوین به بیمارستان‌ها/ تعداد فوت‌شدگان به 2 نفر رسید

انتقال 17 مصدوم تصادف زنجیره‌ای اتوبان کرج قزوین به بیمارستان‌ها/ تعداد فوت‌شدگان به 2 نفر رسید
مهرداد بابایی گفت: در حادثه تصادف اتوبان کرج – قزوین 20 آقا و 11 خانم در محل سانحه از خدمات اورژانس البرز بهره مند شدند و 17 نفر به بیمارستان ها و مراکز درمانی انتقال یافتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس اورژانس استان البرز امروز جمعه درباره جزئیات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان کرج – قزوین، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تیتریک، گفت: این حادثه متاسفانه با دو فوتی همراه بود، یکی از آنها در محل حادثه در دم جان باخت و نفر دوم در مسیر انتقال به بیمارستان امام حسن (ع) هشتگرد جان خود را از دست داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
مهرداد بابایی با اشاره به مصدومیت 31 نفر در حادثه مذکور، افزود: 20 آقا و 11 خانم در محل سانحه از خدمات اورژانس البرز بهره مند شدند و 17 نفر به بیمارستان ها و مراکز درمانی انتقال یافتند، از این 17 مصدوم 8 نفر به بیمارستان امام حسن (ع) نظرآباد، 5 نفر به بیمارستان امام جعفر صادق هشتگرد و 3 مصدوم به بیمارستان ولیعصر آبیک منتقل شدند.
,
 
,
وی به انتقال یک بیمار به دی کلینیک هشتگرد اشاره کرد و اظهار داشت: 14 نفر از مصدومین در محل حادثه سرپایی مداوا شدند و خوشبختانه حال مصدومین رو به بهبود است، اتوبوس مذکور با 40 مسافر از تهران به سمت میانه در حرکت بوده اما در لاین شمالی اتوبان کرج – قزوین واقع در پل نظرآباد تصادف زنجیره ای بین 1 اتوبوس، 1 تریلر و سه خودروی سواری به وقوع پیوست.
,
 
,
مدیر کل اورژانس استان البرز در خاتمه خاطرنشان داشت: در حادثه مذکور یک دستگاه آمبولانس و 6 دستگاه اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.
,
 
,
شایان ذکر است این حادثه 00:58 بامداد جمعه در لاین شمالی آزادراه، قبل از خروجی نظرآباد رخداد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه