اخبار داغ

همزمان با آغاز دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه؛

گوشت بیش از ۳هزار رأس دام نذر عید قربان به نیت سردار دل‌ها در کرمان توزیع شد+تصاویر

گوشت بیش از ۳هزار رأس دام نذر عید قربان به نیت سردار دل‌ها در کرمان توزیع شد+تصاویر
همزمان با آغاز دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه؛ بیش از ۳هزار قربانی به نیت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان در میان مردم کرمان رسم است برای متوفی در اولین عید قربان، گوسفند ذبح کرده و گوشت آن را میان نیازمندان توزیع می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

به همین مناسبت صبح امروز همزمان با عید سعید قربان بیش از ۳۰۰۰ قربانی به نیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در استان کرمان ذبح شد و گوشت آن میان نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع شد.

,

کرمان

, کرمان, کرمان,

علی زنگی آبادی جانشین ناحیه حضرت رسول(ص) کرمان در همین رابطه گفت: این دام ها در کشتارگاه تحت نظر نماینده بهداشت ذبح شدند.

,

وی با بیان اینکه گوشت ۲۰ راس دام در محل بیت الزهرا سردار شهید سلیمانی و حسینیه ثارالله کرمان به صورت نمادین بسته بندی شد، تصریح کرد: ۱۳۵ راس گوسفند نیز توسط پایگاه های بسیج و مساجد بسته بندی و میان ۴۰۵۰ خانواده مستضعف و آسیب دیده از کرونا توزیع می شوند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

ریگان

, ریگان, ریگان,

دهقانیان فرمانده سپاه شهرستان ریگان در گفت وگو با خبرنگارما از آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه خبر داد و عنوان کرد: به مناسبت عید قربان تعداد ۷۴ راس گوسفند به نیت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قربانی و گوشت قربانی ها بین افراد نیازمند و خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه