اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه همدان خبر داد؛

توزیع 2500 بسته حمایتی، بین نیازمندان همدانی در دهه ولایت و امامت

توزیع 2500 بسته حمایتی، بین نیازمندان همدانی در دهه ولایت و امامت
بقایی گفت: برنامه های ویژه ای همچون توزیع 2هزار و پانصد بسته حمایتی بین آسیب دیدگان از بیماری کرونا، توزیع چندین هزار غذای گرم جهت اطعام و افطاری در روز عید غدیر، تامین جهیزیه جهت زوج های نیازمند و اجرای گروه های سرود  در سطح شهر برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهمدان؛ با فرارسیدن دهه امامت و ولایت در شهرستان همدان برنامه های ویژه فرهنگی و معنوی برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

در این خصوص سرهنگ علی بقایی، فرمانده سپاه ناحیه همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ به بیان ویژه برنامه های دهه امامت و ولایت پرداخت و گفت: برنامه های ویژه ای همچون توزیع 2هزار و پانصد بسته حمایتی بین آسیب دیدگان از بیماری کرونا، توزیع چندین هزار غذای گرم جهت اطعام و افطاری در روز عید غدیر، تامین جهیزیه برای زوج های نیازمند و اجرای گروه های سرود در سطح شهر همدان برگزار خواهد شد.

,

وی ادامه داد: برپایی ایستگاه های صلواتی با رعایت نکات بهداشتی در سطح شهر و توزیع بسته های فرهنگی و بهداشتی، برگزاری مسابقه با موضوع غدیر در تمامی رده های سنی از دیگر برنامه های فرهنگی در دهه امامت و ولایت است.

,

فرمانده سپاه ناحیه همدان افزود: برگزاری مسابقات حفظ حدیث و مسابقاتی با محوریت خوب خطبه غدیر، برگزاری مسابقه از جشن های خانگی به مناسبت عید غدیر، برگزاری مسابقه از نورافشانی های شب عید غدیر توسط خانواده ها و همچنین نورافشانی در شب و شام عید غدیر جزو برنامه های فرهنگی این ایام است.

,

بقایی تاکید کرد: فضاسازی و آذین بندی مساجد و پایگاه های مقاومت سطح شهر، تولید محتوا در فضای مجازی اعم از کلیپ،متن،عکس نوشته ،کارت پستال، نصب پرچم بر سر در بخشی از منازل را در سطح شهر داریم.

,

وی گفت: ذبح بیش از 10 راس گوسفند و توزیع بین نیازمندان، تقدیر از حافظان سلامت از دیگر برنامه های سپاه ناحیه همدان است.

,

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به بیماری کرونا و آسیب دیدن برخی خانواده ها افزود: تقدیر از حافظان سلامت و پخش بسته های معیشتی را در تمام برنامه های فرهنگی مناسبتی مختلف گنجانده ایم تا بتوانیم هر چه زودتر این ویروس منحوس را ریشه کن کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه