اخبار داغ

امام‌جمعه اسحاق‌آباد:

عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در عزاداری‌ها کمک به دشمن است

عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در عزاداری‌ها کمک به دشمن است
حجت‌الاسلام زارعی گفت: تلاش برای ایجاد انحرافاتی در محرم توسط افرادی خاص و عدم توجه به پروتکل‌های بهداشتی باید مورد توجه همه باشد و بدانند گاهی ممکن است برخی به نفع دشمن در عزاداری‌هایی اقداماتی انجام دهند تا کشور دچار مشکل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علیرضا زارعی امام‌جمعه اسحاق‌آباد در گفت‌وگو با صبح توس با اشاره به صحبت‌های امروز مقام معظم رهبری گفت: سخنرانی مقام معظم رهبری در عید سعید قربان بسیار راهگشا و نقشه راه برای مردم و مسئولین بود و مسائل جامع و کامل مسائل کشور، منطقه و فرا منطقه را تشریح کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: مطالبه مقام معظم رهبری برای ادامه کمک مؤمنانه بسیار تأثیرگذار بود و امیدواریم مردم و مسئولین به این امر توجه کنند. اهمیت این موضوع درجایی روشن شد که رهبر انقلاب انقلابی گری را در این امر دانستند و تأکید معظم له برای هدایت و هدفمند کردن اطعام‌ها و نذورات محرم به سمت کمک‌های مؤمنانه ارزشمند است و این کمک‌ها انقلابی گری حقیقی است و عملکرد مردم تا این لحظه در عمل نشان دادن که انقلابی هستند.

,

امام‌جمعه اسحاق‌آباد اضافه کرد: در مبحث تحریم‌هایی که مطرح شد همه می‌دانیم که مردم تحت تحریم‌های شدید غرب و مشکلات معیشتی داخلی هستند و رهبری فرمودند که دلیل این ضعف‌ها تحریم‌های خارجی، کرونا، ضعف مدیریت بعضی مدیران است و باید برای رفع آن‌ها متناسب با علل ضعف چاره‌اندیشی شود.

,

زارعی بیان داشت: تحریم‌ها و تحریف‌ها نکته مهم دیگر صحبت‌های رهبری بود که باید مواظب تحریف‌ها باشیم چون هدفشان ضربه زدن به روحیه مردم و آدرس غلط دادن به مردم است.

,

وی خاطرنشان کرد: تلاش برای ضعیف کردن روحیه مردم از اول انقلاب بوده است ولی باید به یاد داشت رهبری با تبیین این مسائل وظیفه همه مردم را روشن کردند و امروز مهم‌ترین وظیفه مسئولین روحیه و امید دادن به مردم است.

,

امام‌جمعه اسحاق‌آباد اظهار داشت: روحیه دادن به قشر جوانان ما این روزها بسیار مهم است و باید عملکرد مسئولین در خدمت‌رسانی به مردم هیچ‌گونه کم و کاستی نداشته باشند و اگر مسئولی در هر عرصه‌ای کم‌کاری کرد و باعث یاس شد این مسئول در میدان دشمن نقش بازی می‌کند.

,

زارعی افزود: اگر مسئولی تمام تلاشش را به سمت حل مشکل مردم انجام داد و مشکلات بازهم برطرف نشود وظیفه‌ای ندارد.

,

وی با اشاره به صحبت‌های رهبری در بحث آدرس غلط دادن به مردم توسط بعضی‌ها گفت: بعضی‌ها در داخل هم‌نوا با دشمن در خارج هستند و باید مواظب صحبت‌ها و رفتار این افراد بود.

,

امام‌جمعه اسحاق‌آباد بیان داشت: اگر بتوانیم مسئولین کارآمدی داشته باشیم تمام نقشه‌های دشمن در بحث تحریم‌ها ناکارآمد خواهد بود، علاج مشکلات اقتصادی در مذاکره نیست چون دشمن به دنبال خدشه‌دار کردن اقتدار ملی است و ما باید راه‌های مقابله با تحریم‌ها یعنی توانمند کردن نیروهای ملی، ثبات بازار، حفظ ارزش پول ملی، هدایت نقدینگی به تولید تلاش کنیم قدرت کشور را احیا شود و امیدواریم با این سخن‌های راهگشا مشکلات رفع شود.

,

زارعی تأکید کرد: تلاش برای ایجاد انحرافاتی در محرم توسط جریانی خاص و عدم توجه به پروتکل‌های بهداشتی باید موردتوجه همه باشد و بدانند گاهی ممکن است برخی به نفع دشمن در عزاداری‌هایی اقداماتی انجام دهند تا کشور دچار مشکل شود و امروز بر همه واجب است دستورات ستاد ملی کرونا را در عزاداری‌های اجرا کنیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه