اخبار داغ

سه قربانی جدید کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

سه قربانی جدید کرونا در کهگیلویه و بویراحمد
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا به 52 نفر در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس پرویز یزدان‌پناه در جمع خبرنگاران گفت: این سه جانباخته از شهرستان های کهگیلویه، گچساران و یاسوج بودند که دونفر دارای بیماری زمینه ای بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, , پرویز یزدان‌پناه در جمع خبرنگاران گفت: این سه جانباخته از شهرستان های کهگیلویه، گچساران و یاسوج بودند که دونفر دارای بیماری زمینه ای بودند.,

وی ادامه داد: در دهمین روز از مردادماه ۹۹، از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۲۵۴۹ نفر بهبود یافته اند.

,

وی ابراز داشت: ۱۹۹ بیمار مشکوک و قطعی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۷۷ بیمار کرونایی قطعی بوده و ۱۷ بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند.

,

وی تصریح کرد: امروز نیز جواب ۱۶۲ نمونه را از آزمایشگاه دریافت نمودیم که بیشترین موارد در بویراحمد(٤٢ درصد)، کهگیلویه(١٧ درصد)، گچساران(١٥درصد)، دنا (١٤ درصد)و لنده (١٢ درصد) بود.

,

دکتر یزدان پناه با بیان اینکه رفتار بیماری تهاجمی تر شده است، خاطر نشان کرد: توصیه به مردم عزیز، رعایت اصول بهداشتی، استفاده مداوم از ماسک، رعایت فاصله گذاری فیزیکی( فاصله دو متر)، شستن مرتب دستها وعدم حضور در تجمعات است.

,

دبیر ستاد استانی کرونا در پایان خاطر نشان کرد: تقاضا داریم خود مردم کسانی را که ماسک استفاده نمی کنند و یا دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمیکنند راهنمایی نمایند‌ تا بتوانیم دوباره به طرف کنترل و مهار بیماری حرکت نماییم و به شرایط عادی زندگی بازگردیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه