اخبار داغ

ائمه جمعه اهل سنت عنوان کردند؛

رزمایش پیامبر اعظم (ص) عظمت و انسجام سپاهیان اسلام را به دنیا نشان داد

رزمایش پیامبر اعظم (ص) عظمت و انسجام سپاهیان اسلام را به دنیا نشان داد
ائمه جمعه اهل سنت استان کرمان گفتند: رزمایش بزرگ پیامبر اعظم(ص) حامل پیام قدرت نظام، عزت، اتحاد، وحدت و یکپارچگی ملت و نیروهای مسلج جمهوری اسلامی ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ هفته گذشته مرحله نهایی رزمایش موشکی و دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با نام «پیامبر اعظم(ص)۱۴» در منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز برگزار شد که این رزمایش بازتاب بسیار وسیعی در سطح منطقه و بین الملل داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

رزمایش پیامبر اعظم (ص) نشان دهنده اقتدار ایران در برابر استعمار است/ این رزمایش عظمت سپاهیان اسلام را به دنیا نشان داد

, رزمایش پیامبر اعظم (ص) نشان دهنده اقتدار ایران در برابر استعمار است/ این رزمایش عظمت سپاهیان اسلام را به دنیا نشان داد, رزمایش پیامبر اعظم (ص) نشان دهنده اقتدار ایران در برابر استعمار است/ این رزمایش عظمت سپاهیان اسلام را به دنیا نشان داد,

مولوی یونس چاهانی در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: رزمایش مقتدرانه سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران که اخیرا در خلیج فارس انجام شد، حامل پیام قدرت نظام، عزت، اتحاد، وحدت و یکپارچگی ملت و نیروهای مسلج جمهوری اسلامی ایران است.

,

امام جمعه اهل سنت منطقه رمشک قلعه گنج با اشاره به تعرض جنگنده های آمریکایی به هواپیما مسافربری ماهان عنوان کرد: آمریکایی ها گمان می کردند با این اقدام جمهوری اسلامی ایران در موضع ضعف قرار می گیرد و به دلیل تحریم های ظالمانه اقتصادی توان مقابله و مبارزه با دشمنان را ندارد.

,

وی ابراز کرد: برگزاری رزمایش پیامبر اعظم (ص) این مسئله را برای دشمنان جمهوری اسلامی آمریکا و اسرائیل ثابت کرد که ایران اسلامی هیچ زمان اجازه تعرض به یک وجب از خاک عزیزمان را نخواهد داد و این رزمایش، مقدمه کار است.

,

چاهانی با تأکید بر اینکه رزمایش پیامبر اعظم (ص) نشان دهنده اقتدار جمهوری اسلامی ایران در برابر استعمار غرب و به ویژه آمریکایی ها بود، اظهار کرد: این رزمایش عظمت بزرگ سپاهیان اسلام را به دنیا و دشمنان جمهوری اسلامی ایران نشان داد.

,

امام جمعه اهل سنت منطقه رمشک قلعه گنج ادامه داد: در طول بیش از چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی، انقلاب و نیروهای مسلح، دفاعی و قوایی ما ساکت ننشسته اند و هر روز نیز بر توان آنها افزوده می شود که این مسائل نقطه عطف و مثبت برای ملت ایران است.

,

وی با بیان اینکه ملت ایران از برگزاری رزمایش پیامبر اعظم (ص) و اقتدار سپاهیان اسلام به خود می بالند، تصریح کرد: با رهبری مقام معظم رهبری همچنان مانند گذشته قاطعانه خواهیم ایستاد و توطئه های استکبار جهانی از بین خواهد رفت.

,

رزمایش بزرگ پیامبر اعظم(ص) انسجام نیروهای مسلح کشورمان را نشان داد/ دشمنان نظام جمهوری اسلامی توان دیدن چنین رزمایش هایی را ندارند

, رزمایش بزرگ پیامبر اعظم(ص) انسجام نیروهای مسلح کشورمان را نشان داد/ دشمنان نظام جمهوری اسلامی توان دیدن چنین رزمایش هایی را ندارند, رزمایش بزرگ پیامبر اعظم(ص) انسجام نیروهای مسلح کشورمان را نشان داد/ دشمنان نظام جمهوری اسلامی توان دیدن چنین رزمایش هایی را ندارند,

مولوی عبیدالله شهیکی در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه رزمایش بزرگ پیامبر اعظم (ص) نشان از اقتدار توان دفاعی کشور و تقویت انسجام و آمادگی های نیروهای مسلح دارد، گفت: برگزاری رزمایش در حالی صورت گرفت که کشورمان در شرایط و فشار حداکثری دشمنان قرار دارد.

,

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج با بیان اینکه تهدیدات و فشار دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون بوده است، عنوان کرد: برگزاری این رزمایش پیام ویژه ای به دشمنان جمهوری اسلامی ایران دارد که باید این مهم را دریافت کنند.

,

وی بیان کرد: دشمنان نظام و کشورمان با این رزمایش دفاعی متوجه شدند که نمی توانند که با ملت ما درگیر شوند و آنان را شکست دهند.

,

مولوی شهیکی تأکید کرد: دشمنان نظام گمان کردند با شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، جمهوری اسلامی ایران از پای خواهد افتاد؛ اما نمی دانستند که ایران صدها تن حاج قاسم دارد که می تواند جواب معاندین و دشمنان نظام را بدهد.

,

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج در پایان خاطر نشان کرد: امر مسلمی است که هر اقدامی را انجام دهیم بازتاب ها و تخریب هایی دارد که ما نباید به این تخریب ها توجه کنیم؛ چرا که دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران توان دیدن چنین رزمایشات و اقداماتی را ندارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه