اخبار داغ

بصورت ویدئو کنفرانس و همزمان با سراسر کشور؛

دومین یادواره ملی شهدای جهادگر برگزار شد

دومین یادواره ملی شهدای جهادگر برگزار شد
به مناسبت سالروز دیدار مقام معظم رهبری با جهادگران و فرمان ۹ ماده ای در رابطه با اقدامات جهادی، همایش جهادگران آسمانی بصورت ویدئو کنفرانس و همزمان با سراسر کشور در ایلام برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، به مناسبت سالروز دیدار مقام معظم رهبری با جهادگران و فرمان ۹ ماده ای در رابطه با اقدامات جهادی، همایش جهادگران آسمانی بصورت ویدئو کنفرانس و همزمان با سراسر کشور در ایلام نیز با حضور سردار شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام و خانواده های معظم شهدا و ایثارگر جهادی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,
در این برنامه سردار فدوی، جانشین فرماندهی کل سپاه در سخنانی ضمن تقدیر از اقدامات بسیج سازندگی بخصوص گروه های جهادی گفت: به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا این برنامه معنوی بصورت ویدئو کنفرانس در سراسر کشور برگزار شده است.
,
وی اظهار کرد: همه جهادگران کشور با کار جهادی، ذخیره های بزرگی برای خودشان جمع می کنند.
,

سردار فدوی به حکم حضرت امام (ره) برای تاسیس جهاد اشاره کرد و افزود: اگر آن جهاد همچنان باقی مانده بود الان محرومیت و ادبیات مربوط به آن وجود نداشت، و چه خوش درخشیدند جهادگران ما که توانستند خلاها را پر کنند به همین خاطر شاید بهتر است بجای بسیج سازندگی، بگوییم بسیج جهاد سازندگی.

,

وی به تقدیم شهدای فراوان به اسلام و انقلاب توسط جهاد، اشاره کرد و اظهار داشت: انسان وقتی در صحنه ای حاضر می شود به همین میزان که برای خدا کار می کند و به همان میزان که با اخلاص و صدق کار می کند، نتیجه می گیرد.

,

جانشین فرماندهی کل سپاه به دستور 9 ماده ای مقام معظم رهبری در خصوص جهادگران اشاره کرد و گفت: این دستور راهنمای عمل و راهنمای دل جهادگران خواهد بود.

,

وی در پایان تاکید کرد که شهدا در هر عرصه ای حضور داشته اند آن عرصه خدایی بوده است و گفت: امیدواریم این شهدای آسمانی جهادگر هم از لحاظ اداری به عنوان شهید شناخته شوند و این روند را پیگیری می کنیم.

,
سردار شاکرمی نیز در این برنامه گفت:دهم مرداد ماه یادآور پیام تاریخی رهبر انقلاب به جهادگران، گروه های جهادی بسیج و بسیج سازندگی است.
,
در واقع این پیام ۹ ماده ای زمینه ساز شکوفایی مجدد گروه های جهادی بسیج بود. روحیه و تفکر جهادی باید سرلوحه کار همه دستگاه های اجرایی و مسئولان قرار گیرد، در این راستا سپاه و بسیج با توسعه گروه های جهادی هم به لحاظ کمی و هم کیفی ایفای نقش کرده و خواهد کرد.
,
یکی از تاکیدات مهم مقام معظم رهبری در رابطه با خدمت رسانی و کار جهادی چشاندن لذت کار جهادی به آحاد مردم و گسترش این فرهنگ است و در این زمینه حضور جوانان در فعالیت های جهادی استان ایلام چشمگیر است.
,
شهدای جهادگر مسیر رزمندگان دفاع مقدس را دنبال می‌کنند فقط میدان جنگ عوض شده است. این شهدای عزیز، مسیر و راه عزتمند در چارچوب اقدامات جهادی برای سایر جهادگران و کسانی که می خواهند در این مسیر گام بردارند را ترسیم کرده اند.
,
 
,
در ابتدای این برنامه از خانواده جهادگران آسمانی در استان ایلام، شهید "رضا شرفی" و "محمد علی جمالوندی" و ایثارگران جهادی "احمد کریمیان پور" و "علی اصغر جمالوندی" با اهداء تربت متبرک و آسمانی امام حسین (ع) و تندیس یادواره تقدیر و تجلیل بعمل آمد.
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه