اخبار داغ

عضو هئیت رئیسه مجلس:

رسانه ها با شفاف سازی و بیان واقعیت ها مقابل با تحریف امریکا بایستند/ دگرگونی وضعیت موجود با تفکر جهادی

رسانه ها با شفاف سازی و بیان واقعیت ها مقابل با تحریف امریکا بایستند/ دگرگونی وضعیت موجود با تفکر جهادی
عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: تفکر و روحیه جهادی در هر بخشی که ورود کند می تواند وضعیت موجود را دگرگون کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در خصوص فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر اینکه اگر جریان تحریف شکست بخورد، قطعاً جریان تحریم هم شکست خواهد خورد، اظهار کرد: این فرمایشات رهبری وظیفه و رسالت اصحاب رسانه را سنگین کرد، دشمن با استفاده از همین ابزار رسانه و فضای مجازی تحریف امریکا را نشر می دهد و حتی برخی ها این تحریف را باور می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مجموعه هایی که می توانند در این زمینه مؤثر باشد رسانه و اصحاب رسانه هستند که با شفاف سازی، بیان و انتشار واقعیت ها بتوانند جلوی تحریم هایی که برای کشور و انقلاب بسیار مؤثر است را بگیرند.
,
 
,
وی افزود: کاری کنند که مردم در یک فضای اطمینان بخش و شرایطی که واقعیت را باید از رسانه های داخل کشور جویان شوند.
,
 
,
حاجی دلیگانی با اشاره به مدیریت جهادی که رهبر انقلاب آن را راه مقابله با تحریم ها دانستند، بیان کرد: مدیریت جهادی را می تواند در همین واقعه کرونا و زمانی که خیلی ها ترس داشتند از حضور در بیمارستان ها و مراکز درمانی مثال زد.
,
 
,
وی اضافه کرد: زمانی که چند گروه جهادی به بیمارستان ها و نقاهتگاه ها رفتند و علاوه بر انجام فعالیت های بهداشتی و پیشگیری، با مطالب روحیه بخش توانستند وضعیت درمان کرونایی ها را در کشور دگرگون کنند و فضای را به فضای امیدوار کنند تبدیل کردند.
,
 
,
نماینده مردم شاهین شهر ادامه داد: همین نوع تفکر  و روحیه جهادی در هر بخشی که ورود کند می تواند وضعیت موجود را دگرگون کنند.
,
 
,
خاطر نشان کرد: روحیه، تفکر و مدیریت جهادی در بخش تولید ورود کند، وضعیت این بخش به جهش تولید تغییر می کند؛ این روحیه می تواند کاشف کالاها و محصولاتی شود که اکنون وارد کشور می شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه