اخبار داغ

خیّران بوکانی تاکید کردند؛

همدلی و یکصدایی تمام اقشار جامعه؛ لازمه تحقق «کمک مومنانه»

همدلی و یکصدایی تمام اقشار جامعه؛ لازمه تحقق «کمک مومنانه»
خیّران بوکانی ضمن پیوستن به کمپین #کمک_مومنانه ، بر لزوم حضور همه جانبه اقشار مختلف مردم در این کمپین تاکید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کانی پرس، همزمان با عید سعید قربان و دهه امامت و ولایت و بنا به فرمان مقام معظم رهبری در کمک به اقشار آسیب دیده از کرونا، مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه با مشارکت سپاه و دیگر ارگانها در سطح کشور آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کانی پرس,

در این رزمایش بزرگ و خداپسندانه که در حوزه های مختلفی همچون اهدای جهیزیه به نو عروسان، اهدای بسته های معیشتی به خانوارهای آسیب دیده از کرونا، محرومیت زدایی و … انجام خواهد پذیرفت خیرین نیز با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری نقش ویژه ای در این اقدام نیک و خداپسندانه ایفا خواهند کرد.

,

در شهرستان بوکان نیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از همان روزهای ابتدایی شروع کرونا ویروس پا به پای دیگر ارگان های شهرستانی در راستای مبارزه با گسترش ویروس و همچون کمک به اقشار مختلف آسیب دیده از آن گام های ویژه ای برداشته که در این میان خیرین به نام شهرستان نیز کمک های چشم گیری به این اقدام خداپسندانه انجام داده اند.

,

حال با شروع مرحله دوم رزمایش بزرگ کمک مومنانه، خیرین بوکانی بار دیگر آمادگی خود را برای پیوستن به کمپین بزرگ #کمک_مومنانه که در طول این مدت جمع آوری شده و به دست خانوارهای کم درآمد خواهد رسید، اعلام کردند.

,

* همدلی و یکصدایی لازمه یاری رساندن به نیازمندان

, * همدلی و یکصدایی لازمه یاری رساندن به نیازمندان, * همدلی و یکصدایی لازمه یاری رساندن به نیازمندان,

در همین راستا، «جعفر اصلانی» یکی از خیران به نام بوکان و مدیرعامل خیرین مدرسه ساز شهرستان که تاکنون اقدامات بسیار ارزنده ای را در راستای رفع محرومیت بویژه در خصوص مدرسه سازی در سطح روستاهای منطقه انجام داده، با پیوستن به این کمپین بزرگ عنوان کرد: در این روزهای سخت که بسیاری از مردم از مشکلات معیشتی رنج می برند لازم است همه یک دل و یک صدا به یاری آنان بشتابیم.

,

وی ادامه داد: همچنان که سپاه در مرحله اول رزمایش کمک های مومنانه بسیار تلاش کرد تا با اهدای بسته های معیشتی به یاری اقشار آسیب دیده از کرونا برود این بار نیز به امید خدا این ماموریت و رزمایش به نحو احسن به انجام خواهد رسید.

,

اصلانی، گفت: برخود وظیفه می دانم که در این اقدام نیک و خدا پسندانه همراه و همگام با بسیجیان بوکانی هر چه در توان داشته باشم در راستای کاهش آلام درد معیشتی خوانواده های نیازمند بوکانی گام بردارم.

,

* کمک به نیازمندان وظیفه شرعی تمام مسلمانان است

, * کمک به نیازمندان وظیفه شرعی تمام مسلمانان است, * کمک به نیازمندان وظیفه شرعی تمام مسلمانان است,

«خالد ایلخانی زاده» نیز به عنوان یکی از خیرین به نام شهرستان با پیوستن به این کمپین، ابراز داشت: کمک به نیازمندان به ویژه در این شرایط سخت یک وظیفه شرعی است.

,

وی ادامه داد: پیوستن به این کار خداپسندانه برای من افتخاری بسیار بزرگ است و امید دارم لیاقت آن را داشته باشم تا در کنار سبز پوشان مدافع امنیت به یاری نیازمندان بشتابیم.

,

همچنین بسیاری از ماموستاها و شخصیت های فرهنگی و ورزشی شهرستان نیز با اعلام آمادگی برای پیوستن به کمپین فقط به عشق علی آمادگی خود را برای جمع آوری کمک های نقدی جهت تهیه بسته های معیشتی و پخش آن در میان خانوارهای نیازمند بوکانی اعلام کردند.

,

امید است با همدلی و وحدت ایجاد شده سایه شوم کرونا ویروس از سر ایران اسلامی و جهان کم شود و درد معیشتی مردم نیز آرام گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه