اخبار داغ

نماینده خمینی شهر:

مذاکرات دوباره فریب و نمایش هویج و چماق است/ غربی ها جز چماق چیزی برای ملت ایران ندارند

مذاکرات دوباره فریب و نمایش هویج و چماق است/ غربی ها جز چماق چیزی برای ملت ایران ندارند
حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی گفت: غربی ها جز منافع خود چیز دیگری را نمی بینند؛ بحث مذاکرات دوباره چیزی جز فریب و نمایش هویج و چماق بیش نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز با بیان اینکه رهبر انقلاب در سال های اخیر گاهی به صراحت، گاهی به کنایه و گاهی به صورت مستقیم پیرامون خسارت بار بودن برجام فرمایشاتی را فرمودند، اظهار کرد: اینکه رهبر انقلاب در آخرین نفس های عمر دولت دوازدهم به این مطلب می پردازند، به خاطر این است که متاسفانه باز هم برخی از این دولتمردان در خواب خرگوشی و امیدوار به مذاکره با امریکا هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی منتظر هستند که با انتخابات پیش روی آمریکا، دموکرات ها سر کار آیند تا بتوانند  بار دیگر بحث مذاکرات را مطرح کنند اما باید بدانیم چه دموکرات ها و چه جمهوری خواهان، هر دو در دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران اتفاق نظر دارند.

,

حجت الاسلام نقدعلی با توضیح اینکه این فرمایش رهبری هشداری برای دولت مردان بود که کشور را معطل عرصه خسارت بار برجام نکنند، بیان کرد: طبق تجربه ثابت شده و مشاهده کردیم که غربی ها و آمریکایی ها حاضر نیستند ذره ای منافع عاید کشوری شود.

,

وی اضافه کرد: آیه قرآن تأکید می کند که برخی از اهل کتاب کسانی هستند که اگر به آن ها مال زیادی را امانت دهی، دیگر به تو بر نمی گردانند؛ در این سال های مذاکرات برجام کدام از تعهدات خود و کدام از توافقاتی که برای منابع و پول نفت خود کرده بودیم عملی کردند؟

,

نماینده خمینی شهر خاطر نشان کرد: غربی ها جز منافع خود چیز دیگری را نمی بینند؛ بحث مذاکرات دوباره چیز جز فریب و نمایش هویج و چماق بیش نیست.

,

وی تصریح کرد: اگر حتی در این ماجرا هویجی می دادند انسان دل خوش بود اما این نمایش را راه انداختند و جز چماق چیزی برای ملت ایران ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه