اخبار داغ

خبرنگار و فعال رسانه‌ای مطرح کرد؛

پویش به وقت روشنایی گامی بلند در راستای محرومیت‌زدایی

پویش به وقت روشنایی گامی بلند در راستای محرومیت‌زدایی
خبرنگار گچسارانی گفت: ما خبرنگاران نیز در کنار سایر مردم به این پویش ملی می پیوندیم چرا که معتقدم اصحاب رسانه ،اهالی خبر و فعالین رسانه ای با پیوستن و حمایت از این پویش، می توانند سهم بزرگی در محرومیت زدایی مناطق مختلف کشورمان داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امین دهقانی، خبرنگار و فعال رسانه ای در گفت و گو با صبح زاگرس ضمن حمایت از #پویش به_وقت_مهربانی گفت: پویش به وقت روشنایی اقدامی اثرگذار و ارزشمند در صرفه جویی مصرف برق در فصل گرم تابستان خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: این روزها شیوع ویروس کرونا و گرمای طاقت فرسا دست به دست هم داده تا مردم کمتر از خانه خارج شوند که به طبع استفاده از کولر و دیگر وسایل سرمایشی به مراتب نیز مصرف برق را به همراه دارد.

,

این خبرنگار گچسارانی تصریح کرد: بنابراین استفاده  زیاد از وسایل سرمایشی موجب مصرف بالای برق می شود و طرح صرفه جویی روزانه ۱۵ دقیقه خاموشی وسایل سرمایشی آنهم در ساعات پیک می تواند کمک بزرگی به کاهش مصرف برق در کشورمان داشته باشد.

,

دهقانی گفت:این درحالی است که براساس انعقاد قرارداد فی ما بین وزارت نیرو و سازمان بسیج مستضعفین ،صرفه جویی مالی حاصل از این طرح صرف عمران و آبادانی مناطق محروم می شود پس  این اقدام مهم انگیزه مردم را برای رعایت این مسئله بیشتر و بیشتر خواهد کرد.

,

وی در ادامه اظهار کرد:ما خبرنگاران هم در کنار سایر مردم به این پویش ملی می پیوندیم چرا که معتقدم اصحاب رسانه ،اهالی خبر و فعالین رسانه ای با پیوستن و حمایت از این پویش، می توانند سهم بزرگی در محرومیت زدایی مناطق مختلف کشورمان داشته باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه