اخبار داغ

پیوستن بازیکن سابق شهرداری یاسوج به پویش کمک مومنانه؛

اکبری: در شرایط سخت اقتصادی همه به کمک همدیگر بیاییم

اکبری: در شرایط سخت اقتصادی همه به کمک همدیگر بیاییم
بازیکن سابق شهرداری یاسوج با اشاره به این که خود مردم باید به همدیگر کمک کنند بیان کرد: از قبل هم، این رویه را در پیش داشتم و کمک می‌کردم و همچنان هم کمک می‌کنم و به پویش کمک مومنانه می‌پیوندم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صمد اکبری در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس گفت: در این شرایط سخت اقتصادی همه باید به کمک هم بیاییم و دست همدیگر را بگیریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

بازیکن سابق تیم فوتبال شهرداری یاسوج بیان کرد: پویش کمک مومنانه کار خوبی است و خود بنده از زمانی که فوتبالیست شدم سرپرستی 8 خانواده را تحت پوشش دارم که با مشکلات مختلفی رو به رو هستند و به آنها کمک میکنم، یکی از افراد این خانواده ها دو کلیه خود را از دست داده و بنده ضمن کمک هایی که خودم برای او انجام میدهم سعی کردم از جاهای مختلف هم کمک هایی برایشان جمع آوری کنم.

,

وی در ادامه گفت: یکی دیگر از این خانواده ها پنج دختر و یک پسر دارد که متاسفانه پسر خانواده معتاد است و به آنها هم کمک می کنم.

,

اکبری افزود: برخی از این مشکلات از قبل بوده و حالا کرونا هم وجود دارد و شرایط را سخت تر کرده است.

,

این ورزشکار هم استانی بیان کرد: خود مردم باید به هم دیگر کمک کنند، در سیل، زلزله، بیماری ها و ... و اگر مردم به همدیگر کمک کردند می توانیم بر مشکلات غلبه کنیم.

,

اکبری در پایان گفت: بنده با توجه به این که از قبل هم، این رویه را در پیش داشتم و کمک می کردم و همچنان هم کمک خواهم کرد و به پویش کمک مومنانه می پیوندم و این کار بسیار خوبی است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه