اخبار داغ

آخرین اخبار مجلس در مجله صبحگاهی «با سخنگویان»

آخرین اخبار مجلس در مجله صبحگاهی «با سخنگویان»
برنامه صبحگاهی «با سخنگویان» در رادیو گفت و گو با با هدف اطلاع رسانی از آخرین اخبار مجلس و تحلیل عملکرد نمایندگان مجلس روی آنتن می رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهزاد محمودزاده تهیه کننده برنامه صبح و گفت و گو  گفت: این برهه از زمان و در جهت ادامه رسالت اطلاع رسانی شفاف و دقیق و همچنین همراهی با مجلس یازدهم و ارائه عملکرد نمایندگان با طراحی و تولید بخش «باسخنگویان» در برنامه صبح و گفت وگو هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت 7 صبح با هدف اطلاع رسانی و تحلیل عملکرد بهارستان نشینان با سخنگویان کمیسیون های 14 گانه مجلس همراه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهزاد محمودزاده تهیه کننده برنامه صبح و گفت و گو  گفت: این برهه از زمان و در جهت ادامه رسالت اطلاع رسانی شفاف و دقیق و همچنین همراهی با مجلس یازدهم و ارائه عملکرد نمایندگان با طراحی و تولید بخش «باسخنگویان» در برنامه صبح و گفت وگو هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت 7 صبح با هدف اطلاع رسانی و تحلیل عملکرد بهارستان نشینان با سخنگویان کمیسیون های 14 گانه مجلس همراه شده است.,

وی ادامه داد: در رادیو گفتگو تلاش می کنیم تا فاصله موجود میان مردم و مسئولین برداشته شود و زبان مردم برای پرسش هایی که از مسئولین دارند باشیم. در واقع آنچه که دغدغه مردم است سعی می کنیم بدون پرده پوشی راست و مستقیم از مسئولین بخواهیم که پاسخگو باشند. آنچه که درد مردم است و مردم دوست دارند در رابطه با آن آگاه باشند.

,

وی افزود: رادیو گفت وگو تلاش می کند تا از مسئولین بخواهد که فقط برای مردم حرف نزنند بلکه آن را به مرحله اجرا برساند و تلاش می کند بازخورد نوع نظارت ها و عملکردهای مسئولین را در رسانه نشان دهد و از این طریق مسئولین را به اینکه به حرف های که می زنند به درستی عمل کنند ترغیب کند و اگر احساس شود، مطالبات مردم از مسئولین ، آنگونه که باید باشد، نیست، همچنان به هدف خود ادامه می دهد  تا بحث نتیجه ایی در برداشته باشد. 

,

محمود زاده در ادامه درباره میزان تعامل نمایندگان و مسئولین با رادیو گفتگو توضیح داد: میزان تعامل میان مردم و مسئولین در حد عالی یا حتی خوب نیست، و این موضوع کاملا به نوع ارگان بستگی دارد. بعضی از ارگان ها انصافا خیلی خوب پاسخگو هستند، حتی اگر نقطه ضعف هایی داشته باشند، آنها را بیان می کنند و ایرادهای خود را می پذیرند و در واقع نقد پذیرند.

,

وی افزود: بعضی از ارگان ها هم با نقدی که به آنها وارد می شود، به بحث می پردازند و سعی می کنند از خودشان دفاع کنند و دلایلی که برای آن ضعف یا مشکل وجود دارد بیان کنند. اما شاید باید گفت که متاسفانه بعضی از سازمان ها و ارگان ها در حال حاضر اصلا همکاری نمی کنند و ارتباط با آنها بسیار سخت است. اما انصافا در مورد مجلس شورای اسلامی باید گفت که درصد خیلی بالایی از آنها هماهنگی بسیار خوبی با ما دارند، ولی متاسفانه با دولت این مشکل را بسیار داریم که از مصاحبه و بحث دوری می کنند و خودشان را رودر رو نمی کنند.

,

وی با اشاره به اینکه در برنامه های رادیو گفتگو، تلاش می شود تا پیگیر امور از تمام قواهای موجود کشور در راستای عملکرد آنها باشد، گفت: ما نمایندگان مجلس را همیشه در برنامه های مختلف شرکت می دهیم و تلاش می کنیم که درباره قوانینی که تصویب کردند و نظارت هایی که می کنند پاسخگو باشند و حتی گاهی بازخواست و پیگیری های سختی بکنیم و سوال این باشد که چه کاری انجام شده است. بر همین اساس ما توانسته ایم با یک تعامل خوب، با مجلس به مجلس نزدیک شویم، و آن را همیشه تحت نظر داشته باشیم که چکارهایی می کنند و از آنها جویا باشیم. ما تلاشمان را می کنیم و مردم هم این را می بینند، و قضاوت آن را پای مردم می گذاریم.

,

وی همچنین تاکید کرد: ما در رادیو گفتگو پیگیر هستیم و روند عملیاتی شدن آن موضوع را تحت نظر قرار می دهیم. بر همین اصل سراغ مسئولین و مجلس می رویم و از آنها می خواهیم با استدلال و مستند کردن کارهایی که در حال انجام آن هستند، مردم را در جریان امور قرار دهند.  در مسیر یاد شده، طی سه ماهه سال جاری، رادیو گفت وگو روزهای پرکاری را سپری کرد. در اولین ماه سال، 42 نفر از نمایندگان محترم مجلس، از طیف های مختلف فکری و سیاسی و از 10 کمیسیون تخصصی ، در 50 نوبت، هدف گفتگو قرار گرفتند.  در مجموع این نمایندگان، 14 ساعت در قالب 10  برنامه از جمله برنامه «رویداد» و «صبح و گفتگو» به اظهار نظر و ارایه اطلاعات پرداختند.

,

منبع: فارس

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه