اخبار داغ

بانوی طلایی ووشوی جهان هم به پویش «به وقت روشنایی» پیوست؛

کمپین «به وقت روشنایی» چراغ خانه مستضعفین را روشن می‌کند

کمپین «به وقت روشنایی» چراغ خانه مستضعفین را روشن می‌کند
مریم هاشمی, بانوی طلایی ووشوی جهان گفت: کمپین «به وقت روشنایی» چراغ خانه مستضعفین را روشن می‌کند وباری از روی دوش آنها بر می‌دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریم هاشمی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ضمن اعلام پیوستنش به پویش «به وقت روشنایی» از مردم هم دعوت کرد با پیوستن به کمپین «به وقت روشنایی»  با صرفه جویی در مصرف برق، در هزینه صرفه جویی برای آبادانی مناطق محروم کشور به مسئولان کمک کنند.

وی با اشاره به اهداف خیر این کمپین با صرف عواید حاصل از صرفه‌حویی در مصرف برق برای محرومیت‌زدایی در مناطق محروم کشور از مردم خواست تا در این پویش مشارکت کنند.

این بانوی طلایی ووشوی جهان، پویش «به وقت روشنایی» را فرصت مناسبی دانست تا تنها با خاموش کردن ۱۵ دقیقه از وسائل سرمایشی در مصرف برق صرفه جویی بهینه کرده و در عوض آن هم‌وطنان محروم از عواید آن بهره‌مند شوند.

هاشمی تصریح کرد: همچنین سالانه هزینه زیادی برای تامین برق کشور و به واسطه ایجاد نیروگاه ها و در پی آن تمهیدات لازم برای تأمین آن انجام می شود که می توان با صرفه جویی در مصرف برق بخشی از این هزینه ها را کاهش داد.

وی گفت: در این کمپین از مردم خواسته شده که تنها دقایقی کولر خود را خاموش کنند تا عواید حاصل از این صرفه جویی سبب روشن شدن چراغ خانه مستضعفین شود. مردم مستضعف مشکلات بسیار زیادی دارند و با اقدام باری از روی دوش آنها برداشته خواهد شد.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ر شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه