اخبار داغ

آخرین وضعیت نمایندگان فوتبال همدان در لیگ2؛

پاس برای صعود می‌جنگد، شهرداری بقای خود را تضمین کرده است

پاس برای صعود می‌جنگد، شهرداری بقای خود را تضمین کرده است
در هفته‌های پایانی لیگ دسته دوم پاس برای صعود به لیگ یک می‌جنگد و شهرداری توانسته سهمیه خود را برای فصل آتی این مسابقات حفظ کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ در حالی لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور هفته‌های پایانی مرحله گروهی خود را سپری می‌کند، دو تیم پاس و شهرداری نمایندگان فوتبال همدان در گروه ب و الف مسابقات، حال و روز متفاوتی دارند؛ چنان که تیم پاس با سرمربی گری علی قربانی در گروه ب صعود خود را به دیدار پلی‌آف تقریبا قطعی کرده و برای صعود مستقیم به عنوان تیم نخست به لیگ دسته اول نیز شانس دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

اما تیم شهرداری بختی برای صعود به لیگ دسته اول ندارد. هرچند با وجود همه مشکلات موجود موفق شد با درایت سرمربی خود امتیازش را در لیگ دسته دوم حفظ کند.

,

با رفتن جمشیدیان پاس اوج گرفت

, با رفتن جمشیدیان پاس اوج گرفت, با رفتن جمشیدیان پاس اوج گرفت,

پاس همدان که در فصل گذشته لیگ برتر بیشترین حمایت‌ها را از سوی استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال به خود دید، با هدایت احمدجمشیدیان به دلیل تفاضل گل کمتر، نتوانست به دیدار پلی‌آف صعود کند و به کسب سهمیه در لیگ ۲ اکتفا کرد.

,

در نیم‌فصل اول مسابقات امسال نیز حواشی بی شماری که سرمربی اسبق تیم ایجاد کرد باعث شد تا پاس چند هفته‌ای از قافله تیم‌های صدرنشین جا بماند، اما با استعفای احمد جمشیدیان آرامش به تیم پاس بازگشت و حاضر نشدن دو تیم از تیم‌های گروه ب در مقابل نماینده سبزپوش همدان باعث شد شاگردان علی قربانی سرمربی جدید نماینده سبزپوش همدان جایگاه خود را در رتبه دوم جدول گروه ب تثبیت کند.

,

انتصاب مدیرعامل مشکلات مالی را برطرف کرد

, انتصاب مدیرعامل مشکلات مالی را برطرف کرد, انتصاب مدیرعامل مشکلات مالی را برطرف کرد,

اما اتفاق مهم دیگر انتخاب مدیرعامل برای باشگاه بود. محمدمظهری که با عنوان سرپرست در تیم پاس فعالیت می‌کرد، اگرچه از پیشکسوتان با اخلاق فوتبال همدان بود، اما توانایی کنترل حواشی باشگاه و جذب منابع مالی را نداشت. اما با انتصاب امیرعظیمی از فعالان بخش خصوصی همدان به عنوان مدیرعامل باشگاه هم مشکلات مالی تیم حل شده و هم حواشی از اطراف باشگاه رخت بربسته است.

,

پاس برای صعود می‌جنگد

, پاس برای صعود می‌جنگد, پاس برای صعود می‌جنگد,

تیم پاس که در آخرین بازی خود با نتیجه یک بر صفر نفت و گاز گچساران را در خانه شکست داد در حال حاضر از ۲۳ مسابقه خود ۴۲ امتیاز کسب کرده است و با تیم اول جدول یعنی چوکای تالش ۴ امتیاز اختلاف دارد.

,

پاسی‌ها در ۳ دیدار پایانی مرحله مقدماتی، روز یکشنبه با تیم مس شهر بابک در خانه حریف، در هفته بیست و پنجم با تیم صدرنشین چوکای تالش در همدان و در هفته بیست و ششم با تیم سردار بوکان در بوکان بازی دارد.

,

پاسی‌ها در صورتی به عنوان تیم نخست گروه می‌توانند از گروه خود صعود کنند که هر ۳ دیدار باقیمانده از جمله بازی مقابل تیم صدرنشین را با پیروزی پشت سربگذارند و تیم چوکای تالش در یک دیدار دیگر خود هم امتیاز از دست دهد. در غیر اینصورت برای صعود به لیگ دسته اول به عنوان تیم دوم گروه خود باید در دیدار پلی‌آف به مصاف تیم دوم گروه الف برود و در ۲ دیدار رفت و برگشت پیروز از زمین مسابقه خارج شود.

,

شهرداری امتیاز خود را در لیگ ۲ حفظ کرد

, شهرداری امتیاز خود را در لیگ ۲ حفظ کرد, شهرداری امتیاز خود را در لیگ ۲ حفظ کرد,

اما تیم شهرداری نماینده فوتبال همدان در گروه الف مسابقات لیگ ۲، این فصل را هم با هادی گلمحمدی به عنوان سرمربی ادامه داد.

,

با اینحال تیم شهرداری با وجود نداشتن بخت برای صعود به لیگ دسته اول بقای خود را در لیگ ۲ برای فصل آتی تثبیت کرد.

,

شاگردان گلمحمدی در پایان هفته بیست و سوم با ۳۲ امتیاز در رتبه هفتم گروه الف مسابقات ایستاده‌اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه