اخبار داغ

آیت الله توکل:

ملت ایران در کمک مومنانه همچون مرحله اول خواهند درخشید/کمک به نیازمندان از نشانه های ایمان است

ملت ایران در کمک مومنانه همچون مرحله اول خواهند درخشید/کمک به نیازمندان از نشانه های ایمان است
عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه کمک به نیازمندان از نشانه های ایمان است، گفت: قطعاً در این مرحله نیز مردم انقلابی و مؤمن با لبیک به ندای رهبری و در راستای توصیه‌های ایشان وارد میدان می‌شوند و با بسته‌های کمک مؤمنانه به یاری نیازمندان می‌شتابند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله سید رحیم توکل در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه، اظهار داشت: امروز به دلیل شیوع ویروس کرونا در جامعه در شرایط خاصی قرار داریم که برای برخی از اقشار از نظر کسب و کار مشکلاتی به وجود آمده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: باید در این زمینه به اقشار آسیب دیده کمک شود از طرفی در آموزه های دینی ما به این موضوع بسیار اشاره شده است و یکی از نشانه های ایمان است.

,

عضو خبرگان رهبری با اشاره به وظیفه انسانی هر فردی، ابراز داشت: کمک به نیازمندان وظیفه‌ انسانی هر فردی است که در این شرایط حساس به نیازمندان کمک کند و ملت ایران حتما صحنه ای زیبا از همدلی و مواسات را رقم خواهند زد.

,

وی اضافه کرد: ملت ایران در مرحله اول که در ماه مبارک رمضان برگزار شد بسیار خوب به نیازمندان رسیدگی کردند و اجازه ندادند که این افراد در ماه مبارک احساس سختی کنند.

,

آیت الله توکل خاطرنشان کرد: قطعاً در این مرحله نیز مردم انقلابی و مؤمن با لبیک به ندای رهبری و در راستای توصیه‌های ایشان وارد میدان می‌شوند و با بسته‌های کمک مؤمنانه به یاری نیازمندان می‌شتابند.

,

وی عنوان کرد: در روایاتی که از اهل بیت (ع) بیان شده، بارها تأکید شده که اگر انسان بتواند در این دنیا فردی را از اضطراب و نگرانی خارج کند خداوند متعال در قیامت اضطراب و نگرانی را از وی جدا می‌کند.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه