اخبار داغ

«طبیب» کرونا را زیر ذره بین می برد

«طبیب» کرونا را زیر ذره بین می برد
«طبیب» این هفته بیماری های مختلف بویایی، شنوایی و همچنین بیماری های روان را در ارتباط با کرونا بررسی می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی برنامه، برنامه «طبیب» امروز شنبه ۱۱ مرداد میزبان متخصص گوارش و کبد خواهد بود و  موضوع پیشگیری از ریفلاکس را بررسی خواهد کرد و همچنین پزشک متخصص و جراح کلیه با موضوع کرونا و تاثیر آن بر کلیه ها مهمان طبیب خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

«طبیب» که هر روز پذیرای یک پزشک و تخصص ویژه است و یک موضوع پزشکی خاص را بررسی می‌کند فردا یکشنبه‌ ۱۲ مرداد با حضور متخصص بیماریهای عفونی موضوع آخرین تحولات مربوط به کرونا را پیگیری خواهد کرد و همچنین کارشناس طب ایرانی با حضور در طبیب به پرسش های مخاطبان پاسخ خواهد داد.

,

این برنامه همچنین در روز دوشنبه ۱۳ مرداد دکتر متخصص گوش و حلق و بینی، موضوع کرونا و اثرات آن بر شنوایی و بویایی و پزشک متخصص و جراح ارتوپدی، موضوع پیشگیری از دیسک کمر و جراحی دیسک کمر را میزبانی خواهد کرد.

,

«طبیب» همچنین در روز سه شنبه ۱۴ مرداد پذیرای پزشک روانشناس با موضوع پیشگیری از بیماری‌های حوزه روان در ایام کرونا و نیز کارشناس طب ایرانی با موضوع پیشگیری از بیماری‌های عفونی با استفاده از طب ایرانی خواهد بود.

,

و در چهارشنبه ۱۵ مرداد فوق تخصص و جراح کبد و گوارش با موضوع جلوگیری از ابتلا به کبد چرب و پیوند کبد میهمان این برنامه خواهد بود.

,

آیتم ورزش در خانه، بخش معرفی دمنوش‌ها و غذاهای ارزان و پر خاصیت، گزارش از سخنگوی وزارت بهداشت در ارتباط با مسایل روز پزشکی و نگاهی آماری به وضعیت کرونا در کشور از دیگر بخش های هر قسمت «طبیب» است.

,

 این برنامه گفتگو محور با هدف اطلاع‌رسانی و پیشگیری در حوزه سلامت و درمان هر روز میزبان متخصصان رشته‌های مختلف پزشکی است که به تهیه کنندگی علی زاهدی تولید شده و اجرای آن بر عهده پیمان طالبی است.

,

«طبیب» به تهیه‌کنندگی علی زاهدی هر روز از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۱۱ صبح به مدت ۶۰ دقیقه بصورت زنده از آنتن شبکه سه مهمان پخش می‌شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه