اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی استان یزد:

تلاش دشمن جدا کردن معنویت از انقلاب و ارزش‌هاست

تلاش دشمن جدا کردن معنویت از انقلاب و ارزش‌هاست
حجت‌الاسلام فخرالدینی رئیس شورای هماهنگی استان یزد گفت: تلاش دشمن جدا کردن معنویت از انقلاب و ارزش‌هاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، حجت‌الاسلام محمد فخرالدینی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت چهلمین سالگرد تأسیس شورای هماهنگی برگزار شد، با اشاره به اینکه تمام حرکت‌هایی که در دنیا انجام می‌گیرد برای رسیدن به ریاست، ملک و سلطنت است اظهار داشت: انقلاب اسلامی تنها حرکتی در جهان بود که باهدف رسیدن به اهداف والای انسانی و دینی و با رهبری امام راحل پای به عرصه وجود گذاشت و توانست دین و انسانیت را دوباره در جهان زنده کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

رئیس شورای هماهنگی استان یزد با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی همراه با معنویت است، افزود: یکی از وظایف شورای هماهنگی، زنده نگه‌داشتن این معنویت است.

,

وی بابیان اینکه انقلاب اسلامی با شعار الله‌اکبر به پیروزی رسید، اضافه کرد: یکی از رسالت‌ها و وظایف شورای هماهنگی حراست از این شعار در سطح کشور است که با افاضات رهبر معظم انقلاب توانسته شاهد حضور پرشور مردم درصحنه‌های مختلف باشد.

,

فخرالدینی عنوان کرد: دشمنان نظام و انقلاب در طول چهل سال گذشته تلاش‌های بسیاری را در جهت جداسازی معنویت از انقلاب اسلامی و ارزش‌ها کردند که با تمام برنامه‌ریزی‌ها و حضور مردم درصحنه شاهد خنثی‌سازی این توطئه‌ها علیه نظام و انقلاب بودیم.

,

رئیس شورای هماهنگی استان یزد اضافه کرد: جدای از مسائل تجمل‌گرایی و تشریفات، این انقلاب شاهد امدادهای غیبی بوده که در پس آن سبب سرور مردم و شکست دشمن در طول سال‌های متمادی بوده است.

,

وی یکی از رسالت‌های شورای هماهنگی را دفاع از مظلوم در سراسر جهان اعلام کرد و افزود: با توجه به اینکه مستکبرین عالم به مظلومین ظلم می‌کنند و حقشان را پایمال می‌کنند، این نهاد انقلاب تلاش دارد تا صدای مردم را به جهانیان برساند که ما همیشه پشتیبان و همراه مظلومین هستیم.

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه