اخبار داغ

همزمان با عید قربان صورت گرفت؛

ذبح ۵۵ راس دام به نیت سلامتی مدافعین سلامت در رشتخوار

ذبح ۵۵ راس دام به نیت سلامتی مدافعین سلامت در رشتخوار
حسین زاده گفت: همزمان با عید سعید قربان بیش از 55 راس دام سبک و یک راس گوساله به ارزش بیش از 140 میلیون تومان به همت خیرین حوزه کمیته امداد با همکاری اواقاف این شهرستان در جهت حفظ سلامت مدافعین سلامت در رشتخوار ذبح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید حسین زاده رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) رشتخوار در گفت وگو باخبرنگار صبح توس؛ با تبریک اعیاد قربان و غدیر گفت: خیرین همیشه در صحنه کمیته امداد رشتخوار طبق روال هر ساله در سالروز عید سعید قربان امسال نیز با ذبح بیش از 55 راس گوسفند و یک راس گوساله نذر عید قربان خود را ادا کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی در ادامه همین مطلب با اشاره به اینکه قسمتی از دام های ذبح شده، به صورت نقدی خریداری شده است، افزود: با استفاده از مبلغ جمع آوری شده توسط خیرین، 17 راس گوسفند و یک راس گوساله خریداری، که پس از اقدام به قربانی کردن در کشتارگاه، گوشت های قربانی در بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.

حسین زاده با تاکید بر اینکه امسال نیت ذبح دام در جهت حفظ سلامت مدافعین سلامت این شهرستان صورت گرفته است، گفت: بیش از 140 میلیون تومان در جهت قربانی کردن دام ها در این شهرستان هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) رشتخوار با تاکید بر اینکه رعایت نکات بهداشتی از مهمترین مسائل و خواسته های این مجموعه در روز عید قربان بوده است، گفت: کار نظارت بر ذبح دام با همکاری کارشناسان محترم شبکه بهداشت دنبال شده و مسائل بهداشتی با توجه با بیماری منحوس کرونا از جمله اصول اولیه ذبح دام در روز گذشته بوده است.

وی با اشاره به همکاری خوب اداره اوقاف این شهرستان در جهت اجرای این طرح گفت: گوشت های قربانی پس از بسته بندی اصولی و بهداشتی در اختیار نیازمندان در سرتاسر شهرستان رشتخوار قرار گرفت.

حسین زاده با تقدیر از همراهی امام جمعه در جهت ترویج امر قربانی در این شهرستان، یادآور شد: کمک های خیرین از قبیل گوسفند، گوشت، وجوهات و نذورات جمع آوری شده در روز عید قربان توسط این نهاد در سریع ترین زمان ممکن به دست نیازمندان در سطح شهرستان خواهد رسید.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه