اخبار داغ

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد؛

اعزام تیم‌های تخصصی مشاوره به مدارس روستایی

اعزام تیم‌های تخصصی مشاوره به مدارس روستایی
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: برای گسترش خدمات روانشناسی، تیم‌های تخصصی حوزه مشاوره به مناطق و مدارس روستای اعزام می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ علی موحدی در نشست با مشاوران مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی دانش‌آموزان استان با بیان اینکه مراکز مشاوره باید مکانی امن و آرامش‌بخش برای دانش آموزان و خانواده‌ها باشد، اظهار کرد: مشاوران در فضایی اعتمادساز با راهکارهای روانشناسی و تربیتی مشکلات خانواده‌ها و دانش‌آموزان را کاهش دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از سپاس؛ , سپاس,

علی موحدی افزود: هدایت تحصیلی یکی از تصمیات بسیار مهم و سرنوشت‌ساز دانش آموزان است که مشاوران باید در این تصمیم‌گیری نقشی برجسته داشته و به دانش آموزان و خانواده‌ها در تصمیم گیری صحیح کمک کنند.

,

وی با تاکید برگسترش خدمات روانشناسی در سراسر استان، خاطرنشان کرد: با اعزام تیم‌های تخصصی حوزه مشاوره آموزش و پرورش استان، به مناطق و مدارس روستایی استان، تلاش می کنیم در کنار همه دانش آموزان و خانواده‌ها باشیم.

,

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و افزایش استفاده از فضای مجازی برای مسائل آموزشی و غیرآموزشی، عنوان کرد: گسترش نقش فضای مجازی علاوه بر محاسنی که دارد، ممکن است آسیب‌هایی هم متوجه نسل نوجوان و جوان نماید که این اطمینان را به دانش‌آموزان و اولیا می‌دهیم که مشاوران پرتلاش ما در مدارس و مراکز مشاوره آمادگی دارند با ارائه راهکارهای فنی و تخصصی، این آسیب‌ها را به حداقل برسانند

,

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل اضافه کرد: با حمایت مدیرکل و مسوولان حوزه مشاوره وزارت آموزش و پرورش در نظر داریم مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی استان را در تراز بک مرکز جامع استانی ارتقاء دهیم.

,

وی ادامه داد: نوسازی این مرکز در دستور کار معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل قرار گرفته است و تلاش می‌کنیم تا مهرماه سال جاری، این عملیات به پایان برسد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه