اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

شورای هماهنگی تبلیغات از آرمان‌های نظام تمام قد دفاع می‌کند

شورای هماهنگی تبلیغات از آرمان‌های نظام تمام قد دفاع می‌کند
عباس سروری گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از آرمان‌های نظام تمام قد دفاع می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،عباس سروری امروز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن اشاره به فرا رسیدن ۱۲ مرداد سالروز تأسیس نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: این شورا از نهادهای انقلابی جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: از مهم‌ترین اهداف تشکیل این شورا هماهنگی و انسجام فعالیت‌های تبلیغی بین دستگاه‌ها و مراکز تبلیغی نظام است.

وی خاطر نشان کرد: این شورا با موافقت رهبر کبیر انقلاب تشکیل شد که در حال حاضر ریاست این شورا را آیت الله احمد جنتی بر عهده دارد.

سروری بیان داشت: این شورا نهادی عمومی و غیر دولتی است که مسئولیت پذیری، هماهنگی، برنامه ریزی و نظارت بر اجرای مراسمات رسمی و مناسبات عمومی و مذهبی از جمله دهه فجر، یوم الله ۲۲ بهمن، روز قدس، روز مبارزه با استکبار جهاتی، نماز اعیاد مختلف، حمایت از مظلومین و مستضعفان و … را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: در راستای انجام وظایف در هر شرایطی نیازمند همکاری و همراهی مردم و مسئولین هستیم که شکر خدا حضور مردم استان کرمانشاه، با توجه به تنوع اقلیت‌های مختلف، در مراسمات و مناسبت‌ها و همچنین راهپیمایی‌ها قابل تقدیر است.

این مسئول گفت: شورای هماهنگی به هیچ نهاد سیاسی وابسته نیست و متعلق به انقلاب است و در راستای خدمت به انقلاب و مردمی که برای آرمانهای نظام‌جمهوری اسلامی ایران تمام قد دفاع می‌کنند، از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش به شیوع بیماری کرونا در کشور و به تبع آن در استان اشاره کرد و بیان داشت: متأسفانه این ویروس محدودیت‌هایی برای اجرای برنامه‌ها ایجاد کرد اما با همراهی دستگاه‌های مختلف توانستیم اکثر برنامه‌ها را در فضای مجازی برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه با توجه به محدودیت‌ها امسال برنامه خاصی جهت گرامیداشت چهلمین سالگرد تأسیس نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار نخواهد شد، گفت: البته در این شرایط یکسری برنامه‌ها از جمله چاپ و نصب تبلیغات مناسب در سطح شهر، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، صدور بیانیه توسط شخصیت‌های مختلف استان، پخش گفتگو با اشخاص از طریق صدا و سیما در دستور کار داریم.

سروری همچنین در خصوص اجرای مراسم عزاداری ماه محرم نیز اظهار داشت: همانطور که رهبر انقلاب تاکید داشتند با همراهی و همکاری ستادهای استانی برگزاری این مراسمات محدودیت‌های خاصی خواهد داشت.

وی ادامه داد: بر این اساس به منظور حفظ سلامت مردم در حسینه ها و مساجد پروتکل‌های بهداشتی باید رعایت شود تا بتوانیم شاهد عزاداری آبرومندانه ای برای سرور و سالار شهیدان باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه به اقدامات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در مبارزه با بیماری کرونا نیز اشاره از داشت و افزود: در این راه ما مبلّغ همیاری مردم در بحث فعالیت‌های جهادی و کمک به آسیب دیدگان از بیماری کرونا بودیم و با نهادهای یاری رسان همکاری صمیمانه ای داشتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه