اخبار داغ

در گفتگو با بخشدار چاپشلو مطرح شد؛

تلف شدن 200 راس دام و تخریب جاده‌ها در اثر سیل روز گذشته درگز

تلف شدن 200 راس دام و تخریب جاده‌ها در اثر سیل روز گذشته درگز
صادقیان گفت: بر اثر جاری شدن سیل در شهرستان درگز، 200 رام دام تلف شدند، اراضی و باغات کشاورزی تخریب شد و جاده های دسترسی به روستاها دچار خسارت فروانی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد صادقیان بخشدار چاپشلو در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ به ارائه گزارشی در خصوص خرابی ها و خسارات سیل روز اخیر در شهرستان درگز پرداخت و گفت: بارش های رگباری و باد شدید روز گذشته که بیشترین حجم خسارات آن در حوزه منطقه میانکوه بود، خوشبختانه خسارت جانی نداشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی عنوان کرد: در بخش راههای روستایی، مسیر خادمانلو به آغمزار، خادمانلو به میاب، دربندی به گرنی و ریشخوار در منطقه میانکوه و مسیر دسترسی به روستای کلاته کندی دچار خسارت هایی شده اند که کارشناسان در حال بررسی دقیق هستند.

,

, ,

بخشدار چاپشلو تبیین کرد: همچنین 4 واحد منزل مسکونی در روستای میاب، از سیل خسارت دیدند؛ در حوزه آب شرب روستایی، دو روستای خادمانلو و دربندی با مشکل گل آلود شدن و قطع آب شرب مواجه شده اند.

,

صادقیان تاکید کرد: خسارات وارد شده به روستاییان در بخش کشاورزی متاسفانه زیاد است که بررسی و جمع بندی نهایی آن ممکن است کمی زمانبر باشد؛ استخرهای آب کشاورزی، بندها، قنات ها و جوی های آب از جمله مواردی هستند که دچار خسارت شده اند.

,

1

, 1,

وی تصریح کرد: در بارندگی های روز اخیر، قریب به 200 راس دام سبک تلف و یا سر بریده شدند که از همشهریان و خیرین عزیز درخواست داریم برای کمک به خانواده های آسیب دیده از سیل، خادمین خود را یاری کنند.

,

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: اطلاعات تکمیلی به محض بررسی و دریافت پاسخ از کارشناسان مربوطه اطلاع رسانی خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه