اخبار داغ

با پیگیری هنرمندان صنایع دستی هرمزگان؛

بازارچه دائمی صنایع دستی روستای چاه بنارد بستک احداث شد

بازارچه دائمی صنایع دستی روستای چاه بنارد بستک احداث شد
مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بستک گفت: یکی از دغدغه های هنرمندان صنایع دستی؛ نبود بازارچه دائمی صنایع دستی بود که در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع بازارچه دائمی صنایع دستی روستای چاه بنارد شهرستان بستک بخش مرکزی احداث و برای ۴۵ نفر ایجاد اشتغال خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ ماشاء الله خنجی رئیس اداره میراث فرهنگی گردشگری صنایع دستی شهرستان بستک در گفت و گو با هرمز اظهار کرد: در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع بازارچه دائمی صنایع دستی روستای چاه بنارد شهرستان بستک بخش مرکزی احداث خواهد شد که برای ۴۵ نفر ایجاد اشتغال خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

رئیس اداره میراث فرهنگی گردشگری صنایع دستی شهرستان بستک افزود: این بازارچه باهمکاری بخشداری مرکزی و شواری اسلامی ودهیاری روستای چاه بنارد با نما ی سنتی احداث میشود که تاکنون ۱۰ مرکز تخصصی صنایع دستی راه اندازی شده است که بنا داریم تعداد این مراکز را افزایش دهیم.

,

خنجی ادامه داد: در سطح شهرستان بستک در چند سال اخیر با حمایت هایی که در حوزه صنایع دستی اتفاق افتاد شاخص هایی مانند تعدا د هنرمندان، میزان تولیدات و شرکت در نمایشگاهها وصادرات صنایع دستی وپرداخت تسهیلات انجام شده است و بیش از ۵ هزار نفر هنرمند صنایع دستی ساماندهی شده اند.

,

وی اضافه کرد: یکی از دغدغه های هنرمندان صنایع دستی نبود بازارجه دائمی صنایع دستی بود که برای حل این مسئله اقدام به راه اندازی بازارچه های موقت و دائمی صنایع دستی در سطح شهرستان اقدام کردیم، بازارچه دیگری نیز در روستای دیار گردشگری کهتویه بخش جناح با همکاری دهیاری وشواری اسلامی در دست پیگیری است.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه