اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

گذر از تحریف‌ها لازمه گذر از تحریم‌ها/ معطل ماندن ظرفیت کشور زیر سایه مذاکرات با غرب

گذر از تحریف‌ها لازمه گذر از تحریم‌ها/ معطل ماندن ظرفیت کشور زیر سایه مذاکرات با غرب
کشورمان برای گذر از تحریم ها قطعا بایستی از تحریف ها گذر کرده و راه درستی که رهبر معظم انقلاب همواره به آن اشاره کرده اند را اجرا کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «رسانه نمی تواند بگوید چگونه بیاندیشیم اما می تواند بگوید که به چه بیاندیشیم.» موضوع توجه در رسانه‌ها خود عاملی برای مدیریت افکارعمومی است. درواقع رسانه ها و روزنامه ها با پررنگ کردن و اولویت دادن به برخی از مسائلی که مورد نظر یک جریان سیاسی است آنرا کم کم به اولویت جامعه تبدیل می کنند. موضوعی که اصل انحراف از آن ساطع می‌شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌شان در روز عید سعید قربان با تأکید بر اینکه به موازات جریان تحریم، یک جریان «تحریف حقایق» و واژگون نشان دادن واقعیات هم وجود دارد، فرمودند: هدف این جریان، ضربه زدن به روحیه مردم و دادن آدرس غلط درباره علاج تحریم است.
, رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌شان در روز عید سعید قربان با تأکید بر اینکه به موازات جریان تحریم، یک جریان «تحریف حقایق» و واژگون نشان دادن واقعیات هم وجود دارد، فرمودند: هدف این جریان، ضربه زدن به روحیه مردم و دادن آدرس غلط درباره علاج تحریم است., رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌شان در روز عید سعید قربان با تأکید بر اینکه به موازات جریان تحریم، یک جریان «تحریف حقایق» و واژگون نشان دادن واقعیات هم وجود دارد، فرمودند: هدف این جریان، ضربه زدن به روحیه مردم و دادن آدرس غلط درباره علاج تحریم است.,
 
,
جنگ نرم و جنگ سخت دشمن زیر سایه تحریم
, جنگ نرم و جنگ سخت دشمن زیر سایه تحریم, جنگ نرم و جنگ سخت دشمن زیر سایه تحریم, ,
 
,
ایشان تحریف واقعیات را خط ثابت تبلیغاتی رسانه های غربی در طول چهل و یک سال گذشته خواندند و خاطر نشان کردند: «در این خط تبلیغاتی، نقاط قوت به‌طور کلی انکار و یا در مورد آن سکوت می شود اما اگر نقطه ضعفی باشد، دهها و حتی صدها برابر بزرگنمایی می شود.»
,
 
,
همراستا با جریان تحریم، جریان تحریف برای ایجاد خلل بر اراده ها اقدام می کند. درواقع این دو مکمل یکدیگر هستند و یکی در حوزه سخت و دیگری در حوزه نرم و جنگ روانی کاربرد دارد. در حوزه تحریف ها دشمن به فکر این است که اراده های مردم را به طور کلی تخریب کند تا در اثرگذاری تحریم ها بیشتر خود را نشان دهد.
, همراستا با جریان تحریم، جریان تحریف برای ایجاد خلل بر اراده ها اقدام می کند. درواقع این دو مکمل یکدیگر هستند و یکی در حوزه سخت و دیگری در حوزه نرم و جنگ روانی کاربرد دارد. در حوزه تحریف ها دشمن به فکر این است که اراده های مردم را به طور کلی تخریب کند تا در اثرگذاری تحریم ها بیشتر خود را نشان دهد., همراستا با جریان تحریم، جریان تحریف برای ایجاد خلل بر اراده ها اقدام می کند. درواقع این دو مکمل یکدیگر هستند و یکی در حوزه سخت و دیگری در حوزه نرم و جنگ روانی کاربرد دارد. در حوزه تحریف ها دشمن به فکر این است که اراده های مردم را به طور کلی تخریب کند تا در اثرگذاری تحریم ها بیشتر خود را نشان دهد.,
 
,
در همین رابطه متاسفانه غیر از رسانه های خارجی برخی از رسانه های داخلی نیز با پیوند زدن مشکلات کشور به مذاکرات دیپلماتیک بازهم سیگنال های انحرافی به جامعه می دهند. هر چند که جامعه در حال حاضر با توجه به تجربه تلخ برجام که «تقریبا هیچ» برآیند آن از ابتدا تا به اکنون بوده است، دیگر نگاهی به مذاکرات آنچنانی با غرب ندارند.
,
 
,
رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر اینکه با وجود خسارات فراوان برجام، اصل صنعت هسته ای حفظ شده است، درخصوص ادعای آمریکایی‌ها برای مذاکره با ایران، خاطر نشان کردند: من علت مذاکره نکردن با امریکایی‌ها را بارها گفته ام اما برخی یا متوجه نمی شوند و یا وانمود می کنند که متوجه نشده اند.
, رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر اینکه با وجود خسارات فراوان برجام، اصل صنعت هسته ای حفظ شده است، درخصوص ادعای آمریکایی‌ها برای مذاکره با ایران، خاطر نشان کردند: من علت مذاکره نکردن با امریکایی‌ها را بارها گفته ام اما برخی یا متوجه نمی شوند و یا وانمود می کنند که متوجه نشده اند., رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر اینکه با وجود خسارات فراوان برجام، اصل صنعت هسته ای حفظ شده است، درخصوص ادعای آمریکایی‌ها برای مذاکره با ایران، خاطر نشان کردند: من علت مذاکره نکردن با امریکایی‌ها را بارها گفته ام اما برخی یا متوجه نمی شوند و یا وانمود می کنند که متوجه نشده اند.,
 
,
ایشان تأکید کردند: هدف اصلی امریکایی‌ها از ادعای مذاکره، گرفتن توانایی های حیاتی ملت ایران است. البته رییس جمهور فعلی امریکا هم به‌دنبال برخی منافع شخصی و انتخاباتی است همچون استفاده تبلیغاتی از مذاکره با کره شمالی.
,
 
,
بسیاری از کارشناسان همواره مطرح کرده اند که برای مذاکره مثبت و گرفتن امتیاز از طرف مقابل بایستی ابزار تحریم ها را از غرب بگیریم. ابزار تحریم ها در حوزه اقتصادی باعث ایجاد فشار بر کشورمان شده است ما می توان با تقویت اقتصاد ملی این ابزار را از دشمن گرفت. 
,
 
,
بزک مذاکره با آمریکا ترجیع بند روزنامه های زنجیره ای 
, بزک مذاکره با آمریکا ترجیع بند روزنامه های زنجیره ای , بزک مذاکره با آمریکا ترجیع بند روزنامه های زنجیره ای , ,
 
,
بزک مذاکره با آمریکا از سوی برخی از رسانه های داخلی یکی ازمواردی است که از زمان برجام تا به امروز ادامه یافته است. زمانی رسانه های اصلاح طلب مطرح می کردند که با برجام سیل سرمایه گذاری خارجی از سوی اروپایی ها به کشورمان سرازیر می شود و همچنین هیئت های اقتصادی اروپایی در هتل های مجلل ایرانی اقامت داشتند اما جالب اینجاست که همه این موارد یک نمایش مضحک و پر از تزویر بود که امروز می بینم که نه تنها سرمایه گذاری خاصی صورت نگرفت بلکه بسیاری از شرکتهایی که درحوزه های مختلف از جمله خودروسازی و صنایع نفتی در کشورمان مشغول به کار بودند با تحریم های آمریکا ازکشورمان خارج شدند و با خروج یکباره آنها این حوزه های صنعتی و اقتصادی دچار مشکلات فراوانی شد.
,
 
,
آنچه در فحوای کلام رهبر معظم انقلاب به عنوان یک موضوع کلیدی یافت می شود تاکید ایشان بر روی جریان تحریف به موازات تحریم است. آدرس غلطی که در خصوص رفع مشکلات به مردم داده می شود بحث تکرار مذاکرات بی فایده است که ایشان با اشاره به مسئله مذاکرات بیهوده آمریکا و کره شمالی مثال نغز و بجایی در این حوزه می آورند. 
, آنچه در فحوای کلام رهبر معظم انقلاب به عنوان یک موضوع کلیدی یافت می شود تاکید ایشان بر روی جریان تحریف به موازات تحریم است. آدرس غلطی که در خصوص رفع مشکلات به مردم داده می شود بحث تکرار مذاکرات بی فایده است که ایشان با اشاره به مسئله مذاکرات بیهوده آمریکا و کره شمالی مثال نغز و بجایی در این حوزه می آورند. , آنچه در فحوای کلام رهبر معظم انقلاب به عنوان یک موضوع کلیدی یافت می شود تاکید ایشان بر روی جریان تحریف به موازات تحریم است. آدرس غلطی که در خصوص رفع مشکلات به مردم داده می شود بحث تکرار مذاکرات بی فایده است که ایشان با اشاره به مسئله مذاکرات بیهوده آمریکا و کره شمالی مثال نغز و بجایی در این حوزه می آورند. ,
 
,
چه اینکه ایشان همچنین بیان می کنند کشورمان برای مدت مدیدی بعد از خروج آمریکا از برجام معطل وعده های پوچ آمریکا شد و در این راستا آنچه کشورمان نیازمند آن است اعتماد و عمل در حوزه توان داخلی است. 
,
 
,
کشورمان برای گذر از تحریم ها قطعا بایستی از تحریف ها گذر کرده و راه درستی که رهبر معظم انقلاب همواره به آن اشاره کرده اند را اجرا کند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه