اخبار داغ

دادستان لاهیجان:

در مقابل هیچ قشری مثل کادر درمان احساس کوچک بودن نمی کنم

در مقابل هیچ قشری مثل کادر درمان احساس کوچک بودن نمی کنم
دادستان لاهیجان با تاکید بر اینکه پرستاران جانشان در دستانشان بود و عده ای هم کباب باد می‌زدند گفت: سه ماه بعد عده ای از پرستاران گفتند که خبر رسیده دیگر به ما نیازی ندارند اگر مازاد نیرو داشتید چرا با زندگی مردم بازی کرد؟!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، رضارحمانی، دادستان شهرستان لاهیجان دادستان لاهیجان با توجه به مشکلات پرستاران گیلانی گفت:  به ما ایراد نگیرید که چرا وارد حوزه غیرتخصصی می شویم در مواردی که بحران اجتماعی بود در کنار مسئولان بهداشت و درمان استان بودیم و تنهایشان نگذاشتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

رحمانی با بیان اینکه اوایل کرونا، لاهیجان دچار بحران بود افزود: یک روز نماینده پرستاران با اشک گفت ما حتی ماسک هم نداریم، اجازه میخواهم برای ایجاد حساب بانکی برای کمک های مردمی که کمک های خوبی هم جمع شد چون ما مردمان خوبی داریم.

,

دادستان لاهیجان افزود: در مقابل هیچ قشری مثل کادر درمان احساس کوچک بودن نمیکنم، اگر در خیابان بدون ماسک باشم احساس می‌کنم همه مردم پرستارانی هستند که از من شاکی هستند؛ جان این‌ها در کف دستانشان بود.

,

وی با تاکید بر اینکه پرستاران جانشان در دستانشان بود و عده ای هم کباب باد می‌زدند گفت: سه ماه بعد عده ای از پرستاران گفتند که خبر رسیده دیگر به ما نیازی ندارند اگر مازاد نیرو داشتید چرا با زندگی مردم بازی کردید؟ عده ای از این‌ها در مراکز خصوصی کار داشتند، گفتند بیایید در بیمارستان دولتی کار کنید تا شما را جذب کنیم اما بدون حقوق رهایشان کردند.

,

رحمانی با بیان اینکه پرستاران در یک ماه در معرض تمام انرژی های منفی قرار میگیرند در حالی که امنیت شغلی ندارند گفت: اگر چند صباح دیگر تحرک و تحصن نداشته باشند نمی شود کاری کرد؛ وقتی اینها می رفتند من بغضم گرفته بود آقای دکتر شما بغضت نگرفت؟ من کاری نتوانستم بکنم شما هم نمی توانستید؟

,

دادستان لاهیجان با اشاره به وضعیت بیمارستان لاهیجان با بیان اینکه در ساختش نظارت نشد افزود: پول مردم صد میلیون صد میلیون در این بیمارستان هزینه می‌شود، اسامی مجری پیمانکار و ناظر بیمارستان را بدهید ما اعلام جرم می کنیم.

,

وی در پایان افزود: حقوق پرستاران را اضافه نکنید و امنیت شغلی برایشان ایجاد نکنید، روزی یک ساعت کولر خود را خاموش کنید تا شرایط پرستاران را درک کنید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه