اخبار داغ

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت نبی اکرم (ص):

طرح «همکلاسی‌ها» در آستانه سال تحصیلی جدید در کرمانشاه اجرا می‌شود

طرح «همکلاسی‌ها» در آستانه سال تحصیلی جدید در کرمانشاه اجرا می‌شود
سرهنگ محمد رسول اکبری گفت: طرح «همکلاسی‌ها» در آستانه سال تحصیلی جدید در راستای کمک مومنانه در این استان اجرا می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ محمد رسول اکبری در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی مرصاد اظهار داشت: در راستای اجرای کمک مومنانه طرح همکلاسی‌ها در آستانه سال تحصیلی جدید در استان کرمانشاه اجرا خواهد شد.

وی افزود: این طرح با مشارکت و همکاری آموزش و پرورش و بسیج اصناف با خرید کیف و لوازم التحریر مورد نیاز دانش آموزان بی بضاعت به اجرا در می‌آید.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: دانش‌آموزان نیازمند از قبل توسط مدارس شناسایی شده‌اند.

اکبری خاطرنشان کرد: فراخوان خیرین از طریق اداره کل آموزش و پرورش و بسیج اصناف انجام خواهد شد و آنها در قالب کمک‌های نقدی یا خرید کیف و لوازم التحریر همکاری خواهند کرد.

وی عنوان کرد: درصدد هستیم در روزهای آینده فراخوان خیرین را انجام دهیم و پیش از آغاز سال تحصیلی نسبت به خرید کیف و لوازم التحریر اقدام‌کنیم.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه بیان کرد: در مرحله اول طرح کمک مومنانه نیز با شناسایی دانش آموزان بی بضاعت ۵۵۰ میلیون تومان کمک در قالب بسته‌های معیشتی و نیز کارت هدیه به خانواده‌های دانش آموزان نیازمند اهدا شد.

اکبری تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا فعالیت‌های بسیج دانش آموزی نظیر طرح یاوران ولایت و نیز کنگره دانش آموزی از طریق فضای مجازی در حال برگزاری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه