اخبار داغ

نماینده شهرکرد:

مطالبه بدون حرکت در راستای اصلاح امور دروغی بیش نیست

مطالبه بدون حرکت در راستای اصلاح امور دروغی بیش نیست
احمد راستینه نماینده مردم شهرستان های شهرکرد،بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: خاستگاه مطالبه‌گری باید صلاح باشد و مبنای آن دیده حق‌بین، لسان صادق و منطق مستحکم باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ احمد راستینه، نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی صبح امروز  در چهارمین نشست از سلسله نشست های گفتمان برتر فرهنگی استان با موضوع اصول و شیوه های مطالبه گری از منظر نظام اسلامی  با بیان اینکه مطالبه‌گری حلقه مفقوده تحرک و تعالی کشور است، گفت: انقلاب اسلامی با یک گفتمان‌سازی در یک مطالبه‌گری حقیقت‌جو و حقیقت‌خواه شکل گرفت.

وی با اشاره به اینکه مطالبه‌گری گاهی با طلبکاری مخلوط می‌شود، تاکید کرد: خاستگاه مطالبه‌گری باید صلاح باشد و مبنای آن دیده حق‌بین، لسان صادق و منطق مستحکم باشد.

راستینه با انتقاد از نحوه بیان واقعیت‌ها و اقدامات بزرگی که انجام می‌شود، توضیح داد: چرا عذرخواهی نخست‌وزیر کره جنوبی تیتر یک اخبار در فضای مجازی می‌شود اما اقدامات فسادستیزانه دستگاه قضا در برخورد با دانه‌درشت‌ها به درستی بیان نمی‌شود.

نماینده مردم استان در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: اغلب در مطالبه‌گری‌ها کلیات رها می‌شود و جزئیات اهمیت می‌یابد، این غلط است و مطالبه‌گری‌ها باید ساختاری باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز, .,
,
, .,
,
, .,
,
, .,

مطالبه‌گری بدون مبنای صحیح دچار انحراف می‌شود

, مطالبه‌گری بدون مبنای صحیح دچار انحراف می‌شود,

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در قدم اول چیستی و تبیین مسئله مطالبه‌گری باید مشخص باشد و بعد از آن چرایی و ضرورت مطالبه‌گری در یک جامعه و همچنین چگونگی آن باید مورد توجه قرار گیرد.

, .,

 حجت‌ الاسلام دکتر مهدی طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، در چهارمین نشست از سلسله نشست های گفتمان برتر فرهنگی استان با موضوع اصول و شیوه های مطالبه گری از منظر نظام اسلامی با تاکید بر اینکه هر مطالبه‌گری که در نسبت با ولایت ولی الهی تعریف نشود از نگاه اسلامی انحراف به‌نظر می‌رسد، گفت: در قدم اول چیستی و تبیین مسئله مطالبه‌گری باید مشخص باشد و بعد از آن چرایی و ضرورت مطالبه‌گری در یک جامعه و همچنین چگونگی آن باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: چنانچه مبانی یک مطالبه‌گری صحیح نباشد آن مطالبه‌گری حتی در درون نظام اسلامی، دچار انحراف خواهد شد.

وی اظهار داشت: مطالبه‌گری یک ویژگی است و نه یک ارزش، لذا در تحلیل یک جریان مطالبه‌گر باید به مبانی و اهداف آن نگریست.

, .,
,
, .,
,
, .,

از مطالبه‌گری که به بهبود وضعیت بینجامد استقبال می‌کنیم

, از مطالبه‌گری که به بهبود وضعیت بینجامد استقبال می‌کنیم,

عبدالرضا علیمحمدی، دادستان مرکز استان چهارمحال و بختیاری گفت: مطالبه‌گری راه و روش دارد، کسانی هستند که شعار مطالبه‌گری سر می‌دهند اما ظرفیت شنیدن آن را هم ندارند.

, .,

عبدالرضا علیمحمدی، دادستان مرکز استان چهارمحال و بختیاری در چهارمین نشست از سلسله نشست های گفتمان برتر فرهنگی استان با موضوع اصول و شیوه‌های مطالبه‌گری از منظر نظام اسلامی اظهار داشت: در کشورهای مختلف به جرائم سیاسی محترمانه‌تر از دیگر جرائم نگاه می‌شود چراکه ارتکاب به آن را برای بهبود وضعیت و یک مطالبه می‌دانند و لذا مطالبه‌گری امری ضروری و پسندیده است.

دادستان مرکز استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه از مطالبه‌گری که به بهبود وضعیت بیانجامد استقبال می‌کنم، گفت: مطالبه‌گری راه و روش دارد، کسانی هستند که شعار مطالبه‌گری سر می‌دهند اما ظرفیت شنیدن آن را هم ندارند.

, .,
,
, .,

 

,

انتهای پیام/

, /]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه