اخبار داغ

تلاش برای کسب سهمیه ادامه دارد؛

جدال نفس گیر برای نایب قهرمانی در ایستگاه بیست و هفتم

جدال نفس گیر برای نایب قهرمانی در ایستگاه بیست و هفتم
استقلال و سپاهان در ادامه بازی های لیگ برتر و در ایستگاه بیست و هفتم در یکی از حساس ترین بازی های لیگ در مقابل هم قرار خواهند گرفت؛ این بازی در ورزشگاه آزادی و در ساعت 21:30 دقیقه برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛ استقلال و سپاهان در ادامه بازی های لیگ برتر و در ایستگاه بیست و هفتم در یکی از حساس ترین بازی های لیگ در مقابل هم قرار خواهند گرفت؛ این بازی در ورزشگاه آزادی و در ساعت 21:30 دقیقه برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

این بازی که در بالای جدول بسیار اهمیت دارد و علاوه بر این دو تیم، نتیجه این بازی برای تیم های دیگر نیز از اهمیت زیادی برخوردار است؛ هر دو تیم 45 امتیازی هستند و در رده های سوم و چهارم جدول قرار  دارند و بعد از توقف تیم های تراکتور و شهرخودرو فرصت ایده الی برای گرفتن جایگاه دوم پیش روی سپاهان و استقلال است.

,

حضور قلعه نویی و فرهادی مجیدی به عنوان سرمربی که در جایگاه استاد و شاگردی هستند بر جذابیت های این بازی خواهد افزود؛ تساوی برای هیچکدام از تیم ها مفید نخواهد بود و کار سپاهان با تساوی یا باخت در کسب سهمیه مستقیم بسیار سخت خواهد شد.

,

بعد از اینکه ژنرال بعد از بازی هفته گذشته راهی بیمارستان شد؛ به نظر غایب بزرگ این بازی فینال گونه است و تیم سپاهان بدون حضور قلعه نویی در نیمکت به میدان خواهد رفت.

,

سپاهان و استقلال در ادوار مختلف لیگ 37 بار مقابل هم به میدان رفته‌اند که آبی‌پوشان با 14 برد برتری خفیفی نسبت به تیم اصفهانی دارند، سهم سپاهان در این میان 12 برد بوده و 11 دیدار 2 تیم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است؛ این بازی در حالی برگزار می شود که این دو تیم دوباره در جام حذفی هم در مقابل هم قرار گرفتند.

,

سپاهان در گل زنی مشکل دارد اما در عملکرد دفاعی یکی از تیم های خوب لیگ به حساب می آید اما در مقابل استقلال عملکردی متفاوت داشته و در خط حمله بسیار زهردار است، اما در دفاع و خصوصاً توپ های پشت خط دفاع آسیب پذیر نشان داده است؛ هر دو تیم بعد از تعطیلات لیگ انتظارات را برآورده نکردند و قصد دارند در این بازی ناکامی ها در این هفته ها را به فراموشی بسپارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه