اخبار داغ

وقتی اتحاد در روزهای بحرانی جلوه‌گری می‌کند؛

روایتی از فداکاری های حاج قاسم در روزهای بحرانی سیل/از پاسداری مرزها تا کمک به سیل زدگان

روایتی از فداکاری های حاج قاسم در روزهای بحرانی سیل/از پاسداری مرزها تا کمک به سیل زدگان
سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در روزهای بحرانی سیل خوزستان با نیروهای حشدالشعبی به کمک سیل زدگان شتافتند، اتحادی که تنها هدفش خدمت به مردم بود، خدمتی که تا ابد ماندگار ماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک محبوبیت، مظلومیت و شوق خدمت را می شد در چهره اش دید، در سراسر وجودش سادگی و صداقت موج می زد، کوچک و بزرگ با نام سردار دلها آشنا بودند، آنچنان با همه مردم به گرمی صحبت می کرد که از خردسال تا پیرد مرد همه شیفته اخلاق و رفتار باصفایش شده بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

آری سردار سلیمانی، سرداری که نامش نه تنها در ایران بلکه در دنیا زبانزد است، بزرگ مردی از ایران که در آن سوی مرزها برای رهایی مظلومین از چنگال پلید دشمنان جانانه ایستاد و جنگید.

,

برایش فرقی نمی کرد کجا خدمت کند بلکه همیشه در راستای اهداف انقلاب و اسلام گام برمی داشت، در عراق و سوریه و شهرهایی که استکبار برای آنها دندان طمع تیز کرده بود، سردار حضور داشت و این حضور ترسیم ایستادگی در برابر دشمن و کشیدن خط بطان بر نقشه های شوم شیطانی یزیدیان زمانی بود، همچنین حضورش دلگرمی برای مدافعانی بود که در راه حفاظت و حراست تا پای جان ایستاده بودند.

,

, ,

خدمات جهادی حاج قاسم

, خدمات جهادی حاج قاسم, خدمات جهادی حاج قاسم,

سردار از همان دوران دفاع مقدس برای حفاظت از میهن در برابر دشمن ایستاد، در بسیاری از عملیات ها همگام و همصدا با سایر رزمندگان و فرماندهان جنگی ایستادند تا سرانجام پس از هشت سال دشمن را به عقب راندند.

,

بعد از دوران دفاع مقدس، وقتی آمریکا برای رسیدن به اهدافش گروهک های ترورسیتی داعش را ایجاد کرد، این بار کمر همت برای شکست داعش بسته شد، سردار سلیمانی سالها در آن سوی مرزها و در کنار نیروهای مدافعان ایستادند و طبق وعده ای که دادند تا شکست داعش از پای ننشستند.

,

در سیل فروردین سال گذشته در حالی که برخی از مسئولان تنها بازدید و یا سخنرانی های پی در پی و وعده ها برای رفع مشکلات می دادند، سردار سلیمانی به همراه ابومهندس المهدی وارد مناطق سیل زده خوزستان شد تا نشان دهد خدمت به مردم مختص زمان و مکان خاصی نیست و هر جایی مردم نیاز داشته باشند به کمک آنها می شتابند.

,

جلوه هایی از وحدت ایران و عراق در سیل خوزستان

, جلوه هایی از وحدت ایران و عراق در سیل خوزستان, جلوه هایی از وحدت ایران و عراق در سیل خوزستان,

در حالی که دشمنان بارها از ابزار تفرقه بین ملت ها خصوصا ایران و عراق استفاده کرده بودند، اما در این سالها همدلی ملت ها برای شکست دشمن به اوج خود رسیده است، در طی سال های اخیر مدافعان حرم از همه شهرها برای شکست داعش راهی عراق و سوریه شده بودند، در کنار سایر نیروهای آن کشورها پاسداری از مرزها را وظیفه خود می دانستند و تا شکست دشمن ایستاده اند.

,

نمونه ای دیگر از این وحدت را می توان در سیل سال گذشته در خوزستان دید که برای کمک رسانی به سیل زدگان خوزستان از امکانات حشدالشعبی و نیروهای آنها استفاده شد.

,

صدها خودرو در آن روزهای بحرانی سیل از عراق راهی خوزستان شد و تلاش کردند تا از همه امکانات عراق برای کمک‌ به سیل خوزستان استفاده کنند.

,

, ,

پا به پای مردم سیل زده

, پا به پای مردم سیل زده, پا به پای مردم سیل زده,

در آن روزهای سیلابی که بسیاری از سیل زدگان خانه های خود را با سیل از دست داده بودند و با مشکلات زیادی همراه شدند، بزرگ مردی به کمک سیل زدگان شتافته بود تا هر آنچه در توان دارد را برای خدمت به کار گیرد.

,

در کنار خدمت و ساماندهی برای رفع مشکلات، در کنار و در بین مردم بود، بسیار ساده با آنها سخن می گفت، صبورانه به دردل ها و مشکلاتشان گوش می داد، انگار حرف زدن با سردار آرامش را به همه هدیه می داد.

,

حضور سردار در مناطق سیل زده خوزستان سبب شد تا نور امید در دل سیل زدگان جوانه بزند، رویش دوباره زندگی و رفع مشکلات ناشی از سیل به برکت حضور سرداری بود که خالصانه برای خدمت به مردم گام برمی داشت.

,

سردار سلیمانی معتقد بودند هر جایی انسانها نیازمند کمک هستند باید به یاری آنها شتافت تا از درد و رنج و مشکلات آنها کاسته شود، شهید سلیمانی در زمانی که مردم سیل زده در رنج و سختی بودند در کنار آنها حاضر شد و نشان داد که همیشه در کنار مردم حضور دارد و برای خدمت از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

,

حضور سردار سلیمانی در مناطق سیل زده قوت قلبی برای سیل زدگان و تقویت روحیه برای جهادگرانی بودند که با الگوگیری از سردار دلها برای خدمت به مردم آستین همت بالا زده بودند.

,

صداقت در گفتار و عمل، ویژگی بارز شهید سلیمانی

, صداقت در گفتار و عمل، ویژگی بارز شهید سلیمانی, صداقت در گفتار و عمل، ویژگی بارز شهید سلیمانی,

در حالی که در سیل خوزستان وعدهای برخی از مسئولین قطار قطار شنیده می شد و مشکلات سر جای خود باقی می ماندند اما سردار سلیمانی با صداقت در حرف و عملی که داشتند در روزهای بحرانی سیل خوزستان و زمانی که مردم با مشقت زیاد روزهای سیل را تحمل می کردند، با عمل خود به مردم کمک کردند.

,

شهید سلیمانی همه همت خود را برای کمک به سیل زدگان به کار گرفت، همانگونه که حاج قاسم در میدان های نبرد با دشمن ایستاده بود تا به هدفش برسد اینبار در مناطق سیل زده خوزستان نیروهای جهادی را به سمت کمک به سیل زدگان بسیج کرد تا ثابت کند کار جهادی همیشه ادامه دارد و همیشه و در هر شرایطی دادرس مردم است.

,

شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس در روزهای سیل خوزستان در میدان خدمت به سیل زدگان حضور داشتند و نیروهای زیادی از سراسر کشور برای خدمت به سیل زدگان با تاسی از شهید سلیمانی راهی مناطق سیل زده شدند تا بتوانند باری از دوش مردم سیل زده بردارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه