اخبار داغ

در دیدار جهادگران با نماینده ولی‌فقیه در کرمانشاه صورت گرفت؛

تقدیر از تلاش‌های نیروهای جهادی در مقابله با کرونا

تقدیر از تلاش‌های نیروهای جهادی در مقابله با کرونا
آیت‌الله مصطفی علما , نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از تلاش‌های مجدانه نیروهای جهادی برای مقابله با کرونا قدرددانی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، جمعی از مدیران گروه‌های جهادی پیش از ظهر امروز شنبه با آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه دیدار و گفتگو کردند.

آیت‌الله علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه پیش از ظهر امروز در این جلسه اظهار داشت: خدمت به مردم و خدمتگزاری سابقه طولانی دارد و سابقه آن به حضرات معصومین، رسول خدا و حتی قبل تر از آنها هم برمی‌گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد,
,
,

وی افزود: شکل خدمت به مردم بر حسب زمان تغییر می‌کند، اما حقیقت و کلیت آن ثابت است و سابقه طولانی دارد.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه یادآور شد: در شرح حال ائمه معصومین و به ویژه امام سجاد (ع) آمده است که شانه‌های ایشان به خاطر حمل کیسه‌های آذوقه و حمیان‌های آرد پینه بسته بود.

آیت‌الله علما بیان داشت: کمک به مردم شیوه، روش و منش امیرالمومنین (ع) و رسول خدا (ص) بوده است.

,
,
,

اقدامات جهادگران برای مقابله با کرونا در دنیا بی نظیر است

وی سپس از خدمات جهادگران به ویژه در بحث مقابله با بیماری کرونا تقدیر کرد و بیان داشت: خدماتی که در این حوزه انجام دادید بی‌نظیر بود، این اقدامات علاوه بر انعکاس جهانی و ظاهری، اثرات معنوی هم در جامعه دارد.

, اقدامات جهادگران برای مقابله با کرونا در دنیا بی نظیر است,
,
,

امام جمعه کرمانشاه جهادگران را تربیت شده مکتب اسلام و کار آنها را بسیار مؤثر و مهم برشمرد و ادامه داد: همانگونه که تربیت شده‌های مکتب اسلام و امام (ره) جنگ را اداره کردند و در دفاع مقدس افتخارآفرین شدند امروز هم شما راه آنها را ادامه می‌دهید.

,

آیت‌الله علما گفت: آسایش فکر مردم در این شرایطی که بیماری کرونا مشکلات اقتصادی ایجاد کرده برای ما مهم است و کمک شما به آسیب زدگان از کرونا در دنیا مثال زدنی شده و حائز اهمیت است.

وی خاطرنشان کرد: در ماجرای کرونا مردم هم پای کار بودند، اما سمبل آن جهادگران، سپاه و بسیج و نهادهایی از جمله ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بود.

,
,
,

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه بیان داشت: اجمالا نفس کار مهم است، امیدوارم که ثابت قدم در این مسیر بمانید و همانطور که ۱۴۰۰ سال است که این مسیر برحق را دنبال می‌کنیم باز هم به همت شما ادامه دهنده آن باشیم.

109 میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی در کرمانشاه هزینه شده است

سرهنگ کامران هزارخانی صبح امروز در دیدار گروه‌های جهادی با آیت‌الله علما نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر انجام کارهای جهادی مسئولین بسیج متولی این امر شدند و سازمان بسیج سازندگی را برای این کار تشکیل دادند.

,
,
, 109 میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی در کرمانشاه هزینه شده است,
,
,

وی گفت: در طول ۲۰ سالی که از عمر بسیج سازندگی می‌گذرد منشأ خدمات بسیار زیادی به ویژه در مناطق محروم بودیم.

,

مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه با اشاره به شهادت یکی از جهادگران استان کرمانشاه در جریان خدمت‌رسانی به مردم افزود: امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه این شهدا باشیم و در حوزه جهاد اثرات خوبی را در جامعه به جای بگذاریم.

,

سرهنگ هزارخانی تصریح کرد: در استان کرمانشاه با کمک قرارگاه محرومیت‌زدایی و جهادگران ۱۰۹ میلیارد تومان خدمات محرومیت‌زدایی ارائه دادیم و بستر خوبی برای کم‌کردن فاصله عقب‌افتادگی گذشته نسبت به مناطق برخوردار فراهم کردیم.

,

وی بیان داشت: در چند ماه اخیر هم که درگیر کرونا بودیم جهادگران به محض درگیری پای کار آمدند و آتش به اختیار در حوزه گندزدایی، تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده فعالیت‌های زیادی انجام دادند.

مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه ادامه داد: نیروهای جهادی علاوه بر توجیه چهره به چهره مردم حتی در مراکز درمانی و بیمارستانها هم پا به پای کادر درمان خدمت‌رسانی کردند.

,
,
,

سرهنگ هزارخانی به نهضت کمک‌های مومنانه هم اشاره کرد و گفت: در کمک مومنانه و نهضتی که رهبر معظم انقلاب به راه انداختند هم توانستیم به کمک دستگاه‌های دیگری از جمله ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در سطح استان ۱۶۵ هزار بسته معیشتی با ارزش ۴۹ میلیارد تومان به هم‌وطنان آسیب دیده از کرونا اعطا کنیم.

,

وی تهیه و توزیع روزانه ۲ هزار و ۵۰۰ شیلد در سطح استان، توزیع ۴۵ هزار بسته معیشتی و… را از دیگر برنامه‌های انجام شده توسط جهادگران استان بیان کرد و گفت: در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه هم ۳۰ هزار بسته آخر هفته جاری به همت سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه توزیع می‌شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه