اخبار داغ

فرماندار کوهدشت:

آتش سوزی کوهدشت کاملا مهار شد/ایجاد التهاب در فضای رسانه‌ای

آتش سوزی کوهدشت کاملا مهار شد/ایجاد التهاب در فضای رسانه‌ای
نعمتی، فرمانداد کوهدشت با اشاره به مهار کامل آتش سوزی کوهدشت گفت: فضای رسانه ای در جریان آتش سوزی مراتع وجنگل‌های "گاچال" بخش طرهان ملتهب شد و لازم است این رویکرد های منفی نگری تغییر کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماشاالله نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: دو روز پیش در پی اعلام آتش سوزی جنگل های کوه گوهر و گاچال بخش طرهان، به ستاد مدیریت بحران و مدیرکل منابع طبیعی فراخوان داده شد و با کمک نیروهای بسیجی، مردمی، منابع طبیعی، محیط زیست و… در یک مرحله مهار و در مرحله بعد نیز به دلیل وزش باد شدید شعله ور می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی با اشاره به مهار کامل آتش سوزی گاچال طرهان، افزود: اقدامات لازم در زمینه امداد رسانی به لحاظ جیره غذایی آب صورت گرفت، نقاط حریق چون در دل کوه بود، کار به سختی پیش می رفت در این راستا پیشنهاد اعزام بالگرد به منطقه برای هلی برد نیروها را دادیم که در چندین مرحله صورت گرفت.

,

فرماندار کوهدشت عنوان کرد: کنده های باقی‌مانده از درختانی که در این آتش سوزی سوخته بودند، در مناطق چله بان و گرخشاب کوهنانی شعله ور شد و با حضور نیروهای مردمی، بسیجی، باغداران، مسئولان محلی و… عملیات مهار و پایش این منطقه صورت گرفت.

,

وی تصریح کرد: نسبت به عزیزانی که در شرایط آتش سوزی بخش طرهان و کوهنانی در نگارش، موجب التهاب و فرافکنی در فضای رسانه ای شدند گلایه داریم.

,

نعمتی با اشاره اینکه آتش سوزی خسارتی به باغات انار تنگ سیاب نداشت، گفت بالگرد امدادی اعزامی به محل آتش سوزی مراتع طرهان در آخرین پرواز که مرحله پایش منطقه بود، به علت شدت گرما دچار نقص فنی شده و حتی در این پرواز جان ما و سایر نیروها به خطر افتاد تا اینکه مجبور به فرود اضطراری در یک مزرعه شدیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه