اخبار داغ

دبیر شورای هیات مذهبی اصفهان خبر داد؛

سلامتی مردم اولویت اول هیئات مذهبی استان اصفهان

سلامتی مردم اولویت اول هیئات مذهبی استان اصفهان
دبیر شورای هیئات مذهبی استان اصفهان گفت: پروتکل های بهداشتی به محض اعلام رسمی به اطلاع هیئت های حسینی و مردم خواهد رسید و برای اجرایی شدن آن سختگیرانه نظارت خواهیم داشت و سلامتی مردم بسیار مهم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد اسدی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: حضور نیروهای جهادی در کنار کادر درمانی، تولید ماسک در کارگاه‌های کوچک، توزیع مواد بهداشتی و ضد عفونی کردن معابر عمومی و مراکز جمعیتی با کمک طلاب و روحانیون جوان و هیئت‌های مذهبی از کارهای ارزشمندی بود که در ایام کرونا مورد توجه قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

دبیر شورای هیئات مذهبی استان اصفهان گفت: نیروهای دینی و متعهد مذهبی در کمک‌های مومنانه و مواسات بهترین همراه ما بودند و کارهای ارزشمندی را رقم زدند و توانستند به کسانی که معیشت آنها دچار آسیب شده بود نیز کمک کنند.

,

وی افزود: در وضعیت کنونی باید بتوانیم همه نیازهای مادی و معنوی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و دینی خود را در شرایط کرونا تأمین کنیم و این مهم مستلزم داشتن اطلاعات لازم و توجه به توصیه‌های کارشناسی و بهداشتی است.

,

اسدی بیان کرد: همه این نیازها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی قابل جبران و تأمین شدن است و در این میان تجربه ماه‌های گذشته نیز می‌تواند راهگشا باشد.

,

وی با بیان اینکه آموزه‌های دینی ما نشان می‌دهد مسلمانان در تنگنا و سختی معمولاً به ائمه معصومین و بزرگان دینی و مقربان الهی متوسل شده و در بسیاری از اوقات نیز دعایشان مستجاب شده است، تصریح کرد: امروز نیز شاید بیش از هر زمان دیگری برای رهایی از شر ویروس کرونا به توسل به معصومان(ع) نیازمند هستیم.

,

دبیر شورای هیئات مذهبی اصفهان خاطر نشان کرد: بدون شک همه ما به مجالس عزاداری در ماه محرم و صفر نیازمندیم در عین حال با توجه به تاکید جدی دین اسلام مهمترین اولویت ما در ایام کرونا توجه به سلامت شهروندان و عزاداران حسینی است.

,

وی با اشاره به تأکید رهبر انقلاب بر اینکه سوگواران حسینی موظف به انجام هرچه ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کند هستند، گفت: امسال به دلیل خطر آلودگی انتشار ویروس کرونا نحوه برگزاری عزاداری و راه اندازی دسته‌های سینه زنی و زنجیرزنی با سال‌های گذشته متفاوت خواهد بود و همه برنامه‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی خواهد بود.

,

اسدی اظهار کرد: همچنانی که عزاداری محرم مهم است، سلامتی مردم برای هم برای ما حائز اهمیت است و عزاداری ماه محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

,

وی افزود: پروتکل های بهداشتی به محض اعلام رسمی به اطلاع هیئت های حسینی و مردم خواهد رسید و برای اجرایی شدن آن سختگیرانه نظارت خواهیم داشت و سلامتی مردم بسیار مهم است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه