اخبار داغ

دود اختلافات شهرداری و شورای شهر به چشم مردم کبودراهنگ

دود اختلافات شهرداری و شورای شهر به چشم مردم کبودراهنگ
اختلافات و دعواهای سیاسی اعضای شورای شهر و شهردار تا کی حقوق و منافع مردم کبودراهنگ را تحت الشعاع قرار خواهد داد؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ شهر کبودراهنگ به عنوان مرکز شهرستان از آغازین روزهای فعالیت شورای اسلامی این شهر همواره دارای چالش ها و مسائل حاشیه ای پیرامون خود بوده است تا جایی که در طول سه سال گذشته چندین شهردار بر کرسی هدایت این شهر تکیه کرده اند و از دیدگاه آقایان شورای شهر هیچکدام موفقیت چشمگیری در برآورده کردن انتظارات اعضای شورای شهر و شهروندان نداشته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

گلایه مندی شهردار از شورای شهر به دلیل عدم همکاری های لازم در خصوص مصوبات شهرداری و از سوی دیگر گلایه مندی مردم از ارائه خدمات و در خصوص پروژه های نیمه تمام در اقصی نقاط شهر که از ماه های گذشته شروع شده و به اتمام نرسیده است نشان از عدم هماهنگی و اختلافات شدید میان شورای شهر و شهرداری دارد.

,

گلایه مندی شورای شهر از شهردار کبودراهنگ به دلیل عدم پاسخ گویی به سوالات اعضا و ایجاد اختلاف در بین اعضای شورای شهر و همچنین عدم کارآیی لازم در مدیریت شهری حکایت تازه ای از اختلافات میان شورا اسلامی و شهردار نیست بلکه این مسئله ای است که برای مردم شهر کبودراهنگ تازگی ندارد.

,

توسعه و پیشرفت تمامی جوامع مرهون موفقیت های به دست آمده از مدیریت کارآمد مجموعه می باشد حال باید این موضوع بررسی شود که اعضای محترم شورای شهر با چه رویکردی در سال های گذشته شهرداران این شهر را انتخاب کرده اند؟

,

در طول سه سال گذشته چه دلایلی برای برکناری شهرداران وجود داشته است و چرا با وجود جایگزینی و انتخاب مجدد شهردار توفیقی در مدیریت شهری حاصل نشده است؟

,

آیا اعضای محترم شورای شهر کبودراهنگ طبق گفته شهرداران برکنار شده دچار انحصار طلبی شخصیتی شده اند؟ که اگر اینگونه باشد به فرموده امام علی (ع) دچار بزرگ ترین آفت مدیریتی خواهند شد.

,

آیا اعضای محترم شورای شهر خود را در مقابل آرا مردم مسئول و موظف به خدمت نمی دانند ؟ چرا که یکی از آسیب های بزرگ رفتاری مسئولان کم توجهی یا بی توجهی به طبقه محروم جامعه است.

,

آیا وقت آن نرسیده که اعضای شورای شهر و شهردار محترم اختلافات موجود را به خاطر خدمت به مردم کنار گذاشته و در ماه های پایانی مسئولیت خود فکری به حال مردم بکنند؟

,

حقوق و منافع مردم تا چه زمانی باید تحت الشعاع دعواهای سیاسی و شخصی آقایان قرار بگیرد؟

,

آیا وقت آن نرسیده که به دلیل اجر نهادن به آرا مردم اعضای شورای شهر و شهردار محترم وقت رقابت ها را به پایان رسانیده و فصل رفاقت ها را شروع نمایند؟

,

حاشیه ها و فضای روانی پیرامون اختلافات شورای شهر و شهردار سال هاست که افکار عمومی را به خود مشغول کرده امام تاکنون هیچ اقدامی از سوی آقایان برای اصلاح رفتار و عذرخواهی از افکار عمومی به عمل نیامده است.

,

آیا آقایان شهامت عذرخواهی و دلجویی از مردم در روزهای آینده را خواهند داشت؟

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه