اخبار داغ

تازه‌ترین خبرها از کرونا؛

تاخت و تاز کرونا در کهگیلویه و بویراحمد با یک قربانی جدید/ هفته‌های مرگبار کرونایی در پیش است

تاخت و تاز کرونا در  کهگیلویه و بویراحمد با یک قربانی جدید/ هفته‌های مرگبار کرونایی در پیش است
سپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از ثبت پنجاه و سومین قربانی کرونا در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و معاون بهداشتی دانشگاه نیز از در پیش بودن هفته های مرگبار کرونایی در استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس سرپرست دنشگاه علوم پزشکی یاسوج در هفتادمین نشست ستاد استانی کرونا با اشاره به این که مجموع بیماران مراجعه کننده در استان ۵۴ هزار نفر بوده است بیان کرد:  کل بستری های استان ۱۹۹ نفر مشکوک و قطعی در بیمارستان هستند که ۷۶ نفر قطعی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

پرویز یزدان پناه ادامه داد: ۱۷ نفر در ای سی یو هستند، ۲۵۴۹ بهبود یافته و ۵۲ نفر فوتی در استان داشتیم.

,

یزدانپناه همچنین از ثبت پنجاه و سومین قربانی کرونا در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: این فرد شب گذشته فوت کرد.

,

وی افزود: تعداد ۲۱۵۰۰ نمونه در استان انجام شده است که به دلیل کمبود ها و نبود دستگاه درصد پایینی است که با تحویل دستگاه جدید این شاخص افزایش می یابد.

,

یزدانپناه گفت: رعایت پروتکل ها بهتر شده و ۷۵ درصد مردم در مطب های پزشکان پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند.

,

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز گفت:  پیش بینی می شود این هفته و هفته بعد روند فوتی ها افزایش یابد و شاهد هفته های مرگبار کرونا در استان باشیم.

,

بانشی گفت: روند خروجی بستری بیش از ورودی بستری مبتلایان کرونا در استان است.

,

وی افزود: اگر با روند ۵ هفته قبل پیش می رفتیم امروز باید شاهد حداقل ۶۰۰ بستری بودیم و روزی ۳ مرگ را حداقل داشتیم اما با رعایت پروتکل ها از سوی مردم و سختگیری ها خیلی کمتر شد.

,

مدیر پارک علم و فناوری استان گفت : یکی از شرکت های وابسته به این پارک آمادگی تولید محلول های بهداشتی و الکل به هر میزان را دارد که می تواند با قیمت کمتری کار تولید را انجام دهند.

,

هاشمی گفت: ماسک ۹۵n پنج لایه را تولید می کند و آماده بهره برداری در گچساران است و می تواند روزانه ۳۰ هزار تولید داشته باشد، دستگاه اولیه خریداری شده و تا ماه بعد نمونه دیگر این دستگاه ساخته می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه