اخبار داغ

امام‌جمعه سرخس خبر داد؛

کمک 100 میلیون تومانی مردم محروم «چشمه شور» برای تجهیز بیمارستان سرخس

کمک 100 میلیون تومانی مردم محروم «چشمه شور» برای تجهیز بیمارستان سرخس
حجت‌الاسلام بختیاری گفت: مردم روستای محروم چشمه‌شور سرخس با پیوستن به پویش بزرگ «یا علی» برای تجهیز بیمارستان سرخس، ۸۰ راس دام به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان اهدا کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، ظهر امروز جلسه هم‌اندیشی مسئولان شهرستان سرخس با پیمانکاران فعال شاغل در شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق به‌منظور مشارکت در تجهیز بیمارستان لقمان حکیم این شهرستان در فرمانداری برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

حجت‌الاسلام محمد بختیاری، امام‌جمعه سرخس در این جلسه با تأکید بر اینکه مقابله با کرونا یک دفاع مقدس دیگر و یک امتحان الهی است، اظهار کرد: کارهایی از ادوار گذشته برای بیمارستان لقمان سرخس انجام نشده و همین امر موجب شده تا امروز وضعیت بیمارستان ما اورژانسی و جان بیماران ما درخطر باشد.

,

وی تصریح کرد: دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان لقمان فرسوده است و اگر خدای‌نکرده از کار بیفتد، جان بیماران کرونایی ما به خطر می‌افتد و با چند کپسولی که بیمارستان دارد، بیماران ما دو ساعت بیشتر دوام نمی‌آورند و اگر خدای‌نکرده یک هم‌وطن ما به دلیل نبود اکسیژن جان بدهد، همه ما مسئول هستیم.

,

کمک 100 میلیون تومانی مردم روستای محروم چشمه شور سرخس به پویش بزرگ «یا علی»

, کمک 100 میلیون تومانی مردم روستای محروم چشمه شور سرخس به پویش بزرگ «یا علی», کمک 100 میلیون تومانی مردم روستای محروم چشمه شور سرخس به پویش بزرگ «یا علی»,

امام‌جمعه سرخس با اشاره به راه‌اندازی پویش بزرگ مردمی «یا علی» در دهه ولایت برای جمع‌آوری کمک به‌منظور تأمین تجهیزات موردنیاز بیمارستان لقمان گفت: در گام اول خرید مخزن پشتیبان دستگاه اکسیژن ساز برای بیمارستان ضروری است و در مرحله بعد برخی داروها نیز که نیاز بیماران کرونایی است بایستی خریداری شود.

,

حجت‌الاسلام بختیاری با اشاره به کمک 100 میلیون تومانی مردم روستای محروم چشمه شور سرخس با اهدای 80 رأس دام برای تأمین تجهیزات بیمارستان لقمان تصریح کرد: از شرکت‌های پالایش گاز شهید هاشمی نژاد و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق که شبانه‌روز برای تولید پایدار گاز تلاش می‌کنند، تقدیر می‌کنیم و امیدواریم با همکاری پیمانکاران این شرکت‌ها، مخزن پشتیبان دستگاه اکسیژن ساز خریداری و در روز عید غدیر به بیمارستان و بیماران کرونایی هدیه شود.

,

مهم‌ترین نیاز بیمارستان سرخس دستگاه اکسیژن ساز است

, مهم‌ترین نیاز بیمارستان سرخس دستگاه اکسیژن ساز است, مهم‌ترین نیاز بیمارستان سرخس دستگاه اکسیژن ساز است,

ابوالفضل کاظمی، رئیس بیمارستان لقمان سرخس در این جلسه اظهار کرد: شاهد شروع موج سوم بیماری کرونا در مناطق جنوب شرق آسیا هستیم و اگر این شیوع به کشور ما در پاییز برسد، مشکلات زیادی خواهیم داشت.

,

وی مهم‌ترین نیاز بیمارستان لقمان سرخس را اکسیژن‌رسانی به بیماران و رفع مشکلات دستگاه اکسیژن ساز عنوان کرد و افزود: نیاز بعدی ما تأمین داروی موردنیاز بیماران است.

,

کاظمی با اشاره به اینکه بیمارستان لقمان سرخس آی سی یو ندارد، گفت: بیماران کرونایی ما نیاز به مانیتورینگ ثانیه‌ای دارند و باید به لحظه شرایط بیماران بررسی شود.

,

رئیس بیمارستان لقمان سرخس تصریح کرد: اگر موارد یادشده تأمین شود، نیاز بعدی و مهم ما فعال کردن ۳۲ تخت دیگر بیمارستان و تجهیز بیمارستان به دستگاه سی‌تی‌اسکن است.

,

مردم باید خدمات عمومی پیمانکاران را در جامعه لمس کنند

, مردم باید خدمات عمومی پیمانکاران را در جامعه لمس کنند, مردم باید خدمات عمومی پیمانکاران را در جامعه لمس کنند,

حیدر جهانی، دادستان عمومی و انقلاب سرخس در این جلسه با تأکید بر اینکه مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها با جامعه و محیطی که در آنجا اشتغال دارند باید پیوند بخورد، اظهار کرد: خدمات ارزنده‌ای شرکت‌های پالایش گاز شهید هاشمی نژاد و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق در شهرستان سرخس داشتند، اما انتظار ما این است همچون اقشار ضعیف جامعه که برای تجهیز بیمارستان لقمان پای‌کار آمدند، پیمانکاران این شرکت‌ها نیز پای‌کار کمک به رفع مشکلات شهرستان به‌ویژه بیمارستان بیایند.

,

وی تصریح کرد: مردم باید خدمات عمومی پیمانکاران شرکت‌ها را در جامعه لمس کنند؛ در نهایت عدم همکاری پیمانکاران برای رفع مشکلات شهرستان و عدم ورود به مسئولیت‌های اجتماعی، عدم همکاری مسئولان شهرستان با آن‌ها را برای همکاری به همراه دارد.

,

دادستان سرخس با اشاره به اینکه بیمارستان لقمان عموماً کار درمان اقشار آسیب‌پذیر و کم‌درآمد این شهرستان را بر عهده دارد، گفت: مسئولان عالی شرکت‌های پالایش گاز شهید هاشمی نژاد و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق باید پیمانکاران را در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، مسئول بار بیاورند و ما هم تا جایی که امکان دارد موانع و مشکلات پیمانکاران را از جلوی پای آن‌ها برمی‌داریم.

,

فعالیت 37 شرکت با پیمان 303 میلیارد تومانی در سرخس

, فعالیت 37 شرکت با پیمان 303 میلیارد تومانی در سرخس, فعالیت 37 شرکت با پیمان 303 میلیارد تومانی در سرخس,

محسن بخشی، معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری سرخس نیز در این جلسه بیان کرد: ۳۷ شرکت در شهرستان سرخس و در شرکت‌های پالایش گاز شهید هاشمی نژاد و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق اشتغال دارند که مبلغ پیمان آن‌ها ۳۰۳ میلیارد تومان است و انتظار داریم تا بخشی از درآمدشان را به مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به رفع مشکلات شهرستان اختصاص بدهند.

,

وی تصریح کرد: مهم‌ترین نیاز بیمارستان عمومی شهرستان سرخس در حال حاضر تأمین مخزن پشتیبان دستگاه اکسیژن ساز به مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان است.

,

صلاحیت پیمانکاران گاز و نفت در سرخس با عملکرد آن‌ها در حوزه مسئولیت اجتماعی سنجیده می‌شود

, صلاحیت پیمانکاران گاز و نفت در سرخس با عملکرد آن‌ها در حوزه مسئولیت اجتماعی سنجیده می‌شود, صلاحیت پیمانکاران گاز و نفت در سرخس با عملکرد آن‌ها در حوزه مسئولیت اجتماعی سنجیده می‌شود,

مهدی اردونی دوستی، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری سرخس گفت: شهرستان سرخس در حال حاضر گاز ۶ استان بزرگ کشور را تأمین می‌کند و این یک حرکت جهادی در شرایط تحریم است.

,

وی بیان کرد: اگر امروز دغدغه داشته باشیم، نباید اجازه بدهیم حتی یک هم‌وطن ما به دلیل کمبود برخی امکانات بیمارستان جان بدهد.

,

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری سرخس با تأکید بر اینکه صلاحیت پیمانکاران گاز و نفت در سرخس با عملکرد آن‌ها در حوزه مسئولیت اجتماعی سنجیده می‌شود، تصریح کرد: بال دوم بیمارستان را پیمانکاران نفت و گاز کمک کنند تا راه‌اندازی شود که این اقدام آن‌ها قطعاً باقیات و صالحات است.

,

در پایان جلسه و با اعلام محسن بخشی، معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری سرخس، شرکت‌های پیمانکاری شاغل در پالایش گاز شهید هاشمی نژاد و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق مبلغ حدود 120 میلیون تومان برای کمک به رفع مشکلات بیمارستان لقمان سرخس کمک کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه