اخبار داغ

نائب رئیس مجلس:

توان دفاعی کشور مایه عزت ایران در منطقه/ برخی دولتی ها به شعار «ما می توانیم» معتقد نیستند

توان دفاعی کشور مایه عزت ایران در منطقه/ برخی دولتی ها به شعار «ما می توانیم» معتقد نیستند
علی نیکزاد گفت: در دولت آقای روحانی هنوز هم افرادی هستند که به این باور نرسیده اند که ما می توانیم روی پای خودمان بایستم و آمریکا به ما رحم نخواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی نیکزاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهار داشت: حیثیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در سایه الطاف الهی و خون شهدای گرانقدری است که برای دفاع از اسلام در جبهه حق علیه باطل جانانه جنگیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: متاسفانه مسئولانی داریم که با آرمانهای انقلاب بیگانه هستند و درکی از اقتصاد مقاومتی ندارند.

,

نائب رئیس مجلس گفت: در دولت آقای روحانی افرادی هستند که هنوز به این باور نرسیده اند که ما می توانیم روی پای خودمان بایستم و آمریکا به ما رحم نخواهد کرد.

,

وی تصریح کرد: از مجاهدت های شهدایی همچون  تهرانی مقدم ها است که امروز ما در منطقه می توانیم تاثیر گذار باشیم و به برکت اقتداری که در دفاع داریم کارمان را پیش ببریم.

,

نیکزاد اظهار داشت: تبعیض برای احداث  موزه های دفاع مقدس تاسف بار است و در حد وسع توان برای رفع موانع احداث این موزه ها تلاش خواهم کرد ؛ این را بدانیم شهدا به ما نیاز ندارند اما فرزندانمان باید با مدافعان وطن خود آشنا شوند

,

وی گفت: تا زمانی که برای فرهنگ سرمایه گذاری نکنیم کار ما لنگ خواهد بود و شهید سلیمانی باید الگوی ما در مدیریت جهادی و تفکر انقلابی باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه