اخبار داغ

تحلیلگر مسائل سیاسی:

فروپاشی امریکا برای تمام اندیشمندان سیاسی مشخص شده است/ ترامپ در افول امریکا چه نقشی بازی می کند؟

فروپاشی امریکا برای تمام اندیشمندان سیاسی مشخص شده است/ ترامپ در افول امریکا چه نقشی بازی می کند؟
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: فروپاشی امریکا برای تمام اندیشمندان سیاسی مشخص شده است و حتی اروپایی ها که هم پیمان امریکا هستند هم به سمت معامله و مبادله با کشورهای دیگر مانند چین رفتند و اگر در انتخابات پیش رو ترامپ دو مرتبه رئیس جمهور شود ضربه سنگین تری به امریکا خواهد خورد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود معلمی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز با بیان اینکه امریکایی ها از مدت ها قبل با تصویب قطعنامه ها و تحریم های مختلف و حتی برجام به دنبال تضعیف کردن ایران هستند. اظهار کرد: اما مسئله مهم در این زمینه که رهبر انقلاب هم چندین سال است که به آن اشاره می کنند، افول امریکا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

تحلیلگر مسائل سیاسی با توضیح اینکه امریکایی ها مدتی است که از لحاظ اقتدار سیاسی و نظامی روبه افول هستند، بیان کرد: کشورهای عضو بریکس در آینده به عنوان قدرت های اول اقتصادی جهان معرفی می شوند که در این زمینه هم امریکا به مرور روبه افول است براساس تحلیل ها برخی از کشورها مانند جمهوری اسلامی به حدی قدرتمند می شوند که باعث ضعیف شدن قدرت امریکا هم خواهد بود.

,

وی با بیان اینکه بحث افول امریکا برای حال حاضر نیست، خاطر نشان کرد: حضرت آیت الله امام خامنه ای زمانی که به رهبری نظام جمهوری اسلامی ایران انتخاب شدند، فرمودند که یک ابر قدرت که شوروی بود از هم پاشید و ابر قدرت دیگر هم که امریکا باشد، به زودی از هم خواهد پاشید، این فروپاشی امریکا برای تمام اندیشمندان سیاسی مشخص شده است و حتی اروپایی ها که هم پیمان امریکا هستند هم به سمت معامله و مبادله با کشورهای دیگر مانند چین رفتند.

,

معلمی با توضیح اینکه ترامپ نقش مهمی در افول قدرت امریکا داشته است، بیان کرد: اگر در انتخابات پیش رو ترامپ دو مرتبه رئیس جمهور شود ضربه سنگین تری به امریکا خواهد خورد؛ رهبر انقلاب فرمودند که ترامپ چهره واقعی امریکا را نشان داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه