اخبار داغ

خبر امیدوارکننده شهردار سی‌سخت؛

کوه‌های خیابانی سی‌سخت متلاشی می‌شوند!

کوه‌های خیابانی سی‌سخت متلاشی می‌شوند!
شاید اسم "نفس‌گیر" و "جانکاه"، زیبنده‌ترین نام برای خاکریزهای آسفالتی و کوه‌مانند موجود در خیابان‌های شهر سی‌سخت باشد که شهردار این شهر قول متلاشی‌شدن و استانداردسازی آنها را داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس وجود سرعت‌گیرهای غیراستاندارد در سطح شهر توریستی سی سخت  مرکز شهرستان دنا استان کهگیلویه وبویراحمد که بیشتر به تپه و کوه شبیه اند موجب بروز خسارت به اتومبیل ها شده و ضرر آن بیشتر از منفعت آن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

این سرعتگیرها نه تنها آرامش را از روح و روان شهروندان گرفته، بلکه به افزایش میزان ترافیک و افزیش تصادفات نیز کمک کرده است و هنگام بارندگی موجب تجمع آب باران و ازبین رفتن روسازی و افزایش تصادفات بر اثر ترمز ناگهانی می شود.

,

شاید اسم "نفس گیر" و "جانکاه"، زیبنده ترین نام برای خاکریزهای آسفالتی و کوه مانند موجود در شهر سی سخت مر کز شهرستان دنا باشد که شهردار این شهر قول متلاشی شدن و استاندارد سازی آنها را داده است.

,

متأسفانه در استان کهگیلویه وبویراحمد تقریبا هیچگونه مطالعه دقیقی در مورد طراحی و چگونگی جانمایی سرعت گیر ها صورت نگرفته و اغلب بدون در نظر گرفتن اصول فنی و استاندارد لازم به ساخت این سرعت گیرها مبادرت می شود، که این امر موجب بروز خسارات به شهروندان و ایجاد نگرانی هایی برای آنان شده است.

,

علی فرد شهردار سی سخت در خصوص سرعتگیرهای غیر اصولی موجود در خیابان های شهر سی سخت به گفت: این سرعت گیرها که از سالهای پیش در خیابان های شهر سی سخت جا خوش کرده اند باید استاندارد سازی شوند.

,

وی بیان کرد: پروژه بهسازی روکش آسفالت خیابان های شهر سی سخت در برنامه کاری شهرداری سی سخت است که طی آن وضعیت سرعتگیرهای شهر نیز بهتر می شود و با رنگ آمیزی آنها به استاندار فنی نزدیکتر می شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه