اخبار داغ

عضو کانون مداحان کهگیلویه و بویراحمدمطرح کرد؛

مطیع امر رهبریم/ تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم

مطیع امر رهبریم/ تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم
رئیس بسیج مداحان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا در برگزاری مراسمات محرم بنا به فصل الخطاب بودن فرمایشات رهبری هستیم گفت : مردم به پروتکل های بهداشتی توجه ویژه ای داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس مهدی رضایی مداح کهگیلویه و بویراحمدی به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری جلسات محرم در شرایط کرونا  واکنش نشان داد و تاکید کرد ،مطابق فرمایشات رهبر انقلاب عمل خواهیم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

رئیس بسیج مداحان با اشاره به اینکه  فرمایش مولا و مقتدایمان پیرامون چگونگی پاسداشت عزای حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام و تعظیم شعایٔر حسینی، مطابق معمول، فصل‌الخطاب است گفت :اوامر رهبری در عصر غیبت لازم الاجرا  و واجب الاجرا است.

,

وی در ادامه با اشاره به صحبت های مقام معظم رهبری در خصوص تصمیمات  برگزاری مراسم  محرم ابراز داشت :رهبری می فرمایند ما تابع ستاد کرونا هستیم بنابرین ما نیز به عنوان یک سرباز تابع امر رهبری هستیم.

,

رضایی  سلامتی مردم را مهم ارزیابی کرد و تصریح کرد : همه سوگواران حسینی، هیأت ها و مداحان موظف هستند به هرچه ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام می‌کند، عمل کنند زیرا موضوع بسیار مهم است.

,

عضو کانون مداحان استان  و مداح کشوری  در ادامه از مردم خواست تا با رعایت پروتکل های بهداشت مبارزه جدی را با شیوع کرونا آغاز کنند گفت : با رعایت مسائل بهداشتی  زنجیره شیوع قطع خواهد شد و دوباره شاهد بهار سلامتی در استان و کشور خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه