اخبار داغ

اعمال پروتکل‌های سختگیرانه کرونا؛ مصوبه شورای سلامت بخش پاتاوه

اعمال پروتکل‌های سختگیرانه کرونا؛ مصوبه شورای سلامت بخش پاتاوه
جلسه شورای سلامت بخش پاتاوه با موضوعیت کرونا ویروس و راه های پیشگیری از آن با حضور قائمی بخشدار بخش پاتاوه، معاون بهداشتی شبکه، کارکنان مرکز بهداشتی درمانی پاتاوه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا از برگزاری شورای سلامت بخش پاتاوه شهرستان دنا با حضور بخشدار این منطقه خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

ظفر پریسای گفت: جلسه شورای سلامت بخش پاتاوه با موضوعیت کرونا ویروس و راه های پیشگیری از آن با حضور  قائمی بخشدار بخش پاتاوه، معاون بهداشتی شبکه، کارکنان مرکز بهداشتی درمانی پاتاوه برگزار شد.

,

وی افزود: همکاری نهادها در بخش پاتاوه با بهداشت و درمان شهرستان کمک بزرگی به جلویگیری از شیوع کرونا ویروس خواهد کرد فلذا این همکاری باید تمام و کمال به قوت خود باقی بماند.

,

قائمی بخشدار بخش پاتاوه در ادامه جلسه خاطرنشان کرد: همکاری ارگان های دولتی و دهیاران و تشکیل جلسات متعدد و همسو بودن با اهداف بهداشت و درمان بهترین راه برای پیشگیری از شیوع کووید 19 در بخش پاتاوه است.

,

دکتر قائمی ادامه داد : تا به امروز دهیاران و شوراها در این بخش نهایت همکاری را برای این بحران منحوس داشته اند و جا دارد که از همین جا  از تلاش بی وقفه این عزیزان تشکر و قدردانی کرد.

,

محمد باقر شایان نژاد معاون بهداشتی شبکه در ادامه جلسه  آمار مبتلایان به کرونا ویروس را در بخش پاتاوه اعلام کرد و گفت: بخش پاتاوه باید در جریان باشد که شیوع بیماری در مقایسه با ماه های گذشته در این منطقه بیشتر شده و از دهیاران و بخشدار محترم ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی این عزیزان  خواستار همکاری مجدد و پیگیر در این زمینه شد

,

در پایان محسن معارفی نماینده مرکز بهداشت در شهر و بخش پاتاوه  ضمن تاکید به اهمیت استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی از طرف مردم خواستار برگزار نکردن هرگونه دور همی و عروسی و عذا در این منطقه شد.

,

معارفی افزود: برگذاری هرگونه عروسی و دورهمی و مجالس های پرجمعیت در این بخش ممنوع بوده و در  مناطق گردشگری  تا برگشت وضعیت سفید از ورود مسافران جلوگیری خواهد شد.

,



انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه