اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی خبر داد؛

توزیع بیش از 2 هزار جهیزیه و 20 هزار بسته معیشتی/ مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در خراسان رضوی آغاز شد

توزیع بیش از 2 هزار جهیزیه و 20 هزار بسته معیشتی/ مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در خراسان رضوی آغاز شد
روحانی با اشاره به اینکه در ایام مرحله دوم رزمایش مواسات تا ابتدای هفته دفاع مقدس بیش از 2 هزار جهیزیه با مشارکت خیران و مردم تهیه و توزیع خواهد شد گفت: تأمین اجاره مستمندان، مرمت و تکمیل ساخت خانه های محرومان در حاشیه شهر و روستاها نیز در دستور کار قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد روحانی، رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی در گفت‌وگو با صبح توس، پیرامون اقدامات برنامه‌ریزی شده در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه اظهار کرد: اقدامات ارزنده‌ای در سطح پایگاه‌ها توسط بسیجیان در راستای لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری پیرامون مواسات صورت گرفته است و به مناسبت عید قربان نیز قربانی و توزیع گوشت برای محرومان در سطح استان صورت گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به 1100 قربانی در سطح استان به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: با حضور بسیجیان به صورت گسترده تأمین و توزیع جهیزیه در شهرستان ها در حال انجام است.

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی گفت: در ایام مرحله دوم رزمایش مواسات تا ابتدای هفته دفاع مقدس بیش از 2 هزار جهیزیه با مشارکت خیران و مردم تهیه و توزیع خواهد شد.

,

وی ضمن اعلام اینکه بیش از 20 هزار بسته های معیشتی در استان در این مرحله صورت می گیرد افزود: علاوه بر تهیه جهیزیه و بسته‌های کمک معیشتی، توزیع لوازم التحریر برای خانواده محرومان با آغاز سال تحصیلی در برنامه قرار دارد.

,

روحانی ادامه داد: باتوجه به استقبال مردم از ابتدای راه‌اندازی رزمایش مواسات و کمک های مومنانه در مرحله دوم این رزمایش، پیش بینی شده بیش از 250 هزار خانوار تحت پوشش قرار بگیرند.

,

وی با بیان اینکه بر اساس آمار شهرستان های مختلف در مراسم قربانی استقبال خوبی داشتند افزود: ارتباط با مردم برای احصای مشکلات و کمبودها از طریق شبکه پایگاه‌های بسیج در سطح محلات، مساجد، اقشار مختلف و ادارات صورت می گیرد.

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی تصریح کرد: بسیجیان بیش از پیش در فعالیت های جهادی حاضر هستند و برای جلوگیری از موازی کاری مجموعه های فعال و افزایش افراد تحت پوشش ثبت کمک‌های مردمی در سامانه سخا صورت می‌گیرد.

,

وی افزود: تأمین اجاره مستمندان، مرمت و تکمیل ساخت خانه های محرومان در حاشیه شهر و روستاها در دستور کار قرار دارد.

,

روحانی خاطرنشان کرد: کارگاه های ماسک به صورت حرفه ای با حضور بسیجیان فعال است تا علاوه بر تأمین ماسک بر اساس نیاز استان، مشکلی در افزایش قیمت آن رخ ندهد.

,

وی افزود: شبکه نیروهای جهادی در بسیج و همه شهرها و روستاها بسیار گسترده است که سرمایه‌ای برای انقلاب محسوب ‌می‌شود و همه در شبکه کمک های مومنانه حضور داشتند که نهادهای پشتیبان از این شبکه استفاده کردند لذا همین شبکه مردمی بسیج به کمک نهادهای پشتیبان می‌آید و تبدیل به مرکز و مرجعی برای محرومان و خیران شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه