اخبار داغ

حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با دانا:

شکایت از زنگنه در صحن علنی مجلس مطرح می‌شود/ کارت سوخت بدون مجوز قانونی 6 سال حذف شد

شکایت از زنگنه در صحن علنی مجلس مطرح می‌شود/ کارت سوخت بدون مجوز قانونی 6 سال حذف شد
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آقای زنگنه 6 سال بدون مجوز قانونی اقدام به حذف کارت سوخت کرد افزود: این اقدام در حالی از سوی وزیر نفت انجام شد که به کار گیری کارت سوخت در قانون دیده شده بود.
[

«حسینعلی حاجی دلیگانی» در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درباره شکایت نمایندگان از وزیر نفت درخصوص حذف 6 ساله کارت سوخت گفت: این شکایت در کمیسیون مربوطه رسیدگی شده و سپس در صحن علنی مطرح خواهد شد و در صورت رای مثبت نمایندگان این شکایت به قوه قضائیه ارسال می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس با بیان اینکه آقای زنگنه 6 سال بدون مجوز قانونی اقدام به حذف کارت سوخت کرد افزود: این اقدام در حالی از سوی وزیر نفت انجام شد که به کار گیری کارت سوخت در قانون دیده شده بود.

,

حاجی دلیگانی گفت: بنده مسئله حذف کارت سوخت را به طور جدی پیگیری کردم و با قانون گذاری جدید مقرر شد که کارت سوخت دوباره به جایگاه قانونی خود برگردد.

,

براساس این گزارش «ابوالفضل ابوترابی» نماینده مردم نجف آباد در گفت و گو با دانا اعلام کرد شکایت از وزیر نفت به دلیل حذف کارت سوخت و آسیب ناشی از آن به اقتصاد کشور از سوی مجلس تهیه شده و پس از تصویب به قوه قضائیه ارسال خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/ک

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه