اخبار داغ

در گفت وگو با علمای اهل سنت سیستان وبلوچستان مطرح شد؛

تابستان داغ در انتظار آمریکای جنایتکار و ایادی استکبار/ کلام رهبر انقلاب فصل الخطاب جهان اسلام است

تابستان داغ در انتظار آمریکای جنایتکار و ایادی استکبار/ کلام رهبر انقلاب فصل الخطاب جهان اسلام است
شماری از علمای اهل سنت سیستان وبلوچستان با اشاره به پیش بینی های رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه آمریکا رو به افول است، گفتند: تابستان داغی که دشمن برای ایران پیش بینی می کرد اکنون دامن خودشان را گرفته به گونه‌ای که نزاع های خیابانی، کشتار بی گناه مردم توسط پلیس و ... همه نشان از زوال قطعی حکومت آمریکا دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، شماری از علمای اهل سنت سیستان وبلوچستان با اشاره به سخنرانی روزگذشته رهبر معظم انقلاب گفتند: تحریم ها اثری در اراده پولادین ملت ندارد، ترامپ پیر و ایادی استکبار بدانند ما همچون امام حسین(ع) جان خود را فدای اسلام می کنیم اما سر در برابر کفر، یزید و یزدیان خم نکرده و زیر بار ذلت نخواهیم رفت.

روحیه انقلابی و جهادی ملت ایران مانع تحریف دشمنان است

مولوی عبدالرحیم ریگیان پور، امام جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه در گفتگو با خبرنگار ما پیرامون سخنرانی روز گذشته رهبر معظم انقلاب گفت: از آنجایی که رهبر معظم انقلاب از خطرناک بودن این بیماری مردم را آگاه می کنند و از سوی دیگر در موسم حج نیز فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت می شود ما هم باید در برگزاری مراسمات و نمازها به دستورات ستاد کرونا عمل کرده چرا که امروز دشمن با بزرگنمایی در ارائه آمار مبتلایان به این ویروس و مرگ و میر ناشی از آن سعی در چشم پوشی خدمات ارزنده نظام به مردم دارد.

وی با اشاره به فرامین رهبر انقلاب مبنی بر اینکه تحریم‌های آمریکا جنایت بزرگی علیه ملت ایران است افزود: تحریم های ظالمانه از ابتدای عمر انقلاب تا کنون وجود داشته، با توکل بر خدا و وجود رهبری حضرت خامنه ای و اکنون با پیوستن به رزمایش کمک های مومنانه هنوز ملت ایران به جایی نرسیده که دست در مقابل بیگانگان دراز یا احساس خستگی کند.

وی ادامه داد: خدمات ارزنده نظام با تحریف ها و توطئه های دشمنان از بین نخواهد رفت، ترامپ پیر و ایادی استکبار بدانند ملت ایران با روحیه جهادی و انقلابی خود به صورت متحد و منسجم از رهبر انقلاب فرمانبری کرده و به دشمن می فهمانند که آرزوهایت مبنی بر خدشه دار کردن این نظام و انقلاب را به گور خواهید برد.
 
ایران هیچگاه از مواضع خود عقب نکشید و همیشه تحریم ها را دور زد

ریگیان پور تصریح کرد:  تحریم ها اثری در روحیه ایمانی، جهادی و انقلابی ملت ایران ندارد ، ما چندین دهه است که از گردنه تحریم های ناجوانمردانه گذر کرده ایم و هیچگاه از مواضع خود عقب نکشیده ایم، در این برهه از زمان هم که به علت شیوع بیماری کرونا برخی فعالیت ها تعطیل شده اما ملت ایران ایستادگی و صبوری کرده و با وحدت و همدلی و پیوستن به رزمایش کمک‌های مومنانه تاکنون کمبودی را احساس نکرده است.

وی با تاکید بر این مطلب که عزم و اراده جوانان نسل 5-4 انقلاب توطئه دشمنان را خنثی می کند، ادامه داد:  همه ما باید از سخنان رهبر انقلاب اطاعت کنیم زیرا فرامین ایشان فصل الخطاب بوده ومختص کشور ایران نیست بلکه تمام مشکلات جهان اسلام را مد نظر قرار می‌دهند و برای همگان دغدغه خاطر دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
, روحیه انقلابی و جهادی ملت ایران مانع تحریف دشمنان است, روحیه انقلابی و جهادی ملت ایران مانع تحریف دشمنان است,
,
,
,
,
,
,
,
, ایران هیچگاه از مواضع خود عقب نکشید و همیشه تحریم ها را دور زد, ایران هیچگاه از مواضع خود عقب نکشید و همیشه تحریم ها را دور زد,
,
,
,
,


دل به بیگانه خوش نکنیم

امام جمعه اهل سنت میرجاوه اذعان کرد: مسئولین و دولتمردان باید با کار جهادی و ایمانی مانع تحقق دشمنان شوند، دل به بیگانه خوش نکنند همانطور که دیدیم بعد از خروج آمریکای جنایتکار از برجام آمریکا نه تنها مقابله ای در برابر آنها نشان نداد بلکه ماجرای اینستکش را پیش کشید؛ باید بدانیم که علاج تحریم‌ها و دورزدن آن فعال کردن واحدهای تولیدی، اصلاح نظام بانکی و استفاده از ظرفیت‌های داخلی و بهره گیری از توان نیروهای متخصص بومی است.

وی خاطر نشان کرد: همانطور که رهبر انقلاب پیش‌بینی کردند آمریکا رو به افول است، تابستان داغی که برای ایران پیش بینی می کردند اکنون دامن خودشان را گرفته به گونه‌ای که نزاع های خیابانی، خشونت علیه مردم، کشتار بی گناه مردم توسط پلیس، مشکلات اقتصادی و ... همه نشان از زوال قطعی حکومت آمریکا دارد.

ریگیان پور با بیان اینکه رهبر انقلاب حکم پدر را برای ملت ایفا می‌کنند، افزود: دشمن با تحریم های ظالمانه به دنبال ورشکستگی اقتصادی در کشور ایران است؛ با تکیه به توان داخلی و به کارگیری نیروهای جوان انقلابی و جهادی وهمچنین رفع موانع تولید و عمل به ارکان اقتصاد مقاومتی می توان به راحتی تحریم ها را دور و جهش جدیدی در کشور ایجاد کرد.

وی ادامه داد: همانطور که رهبر انقلاب اشاره کردند اگر تحریف ها شکست بخورد تحریم ها هم شکست می‌خورد؛ ملت باید آگه و بصیر باشند و بدانند که تحریف دشمن با هدف ضربه زدن به روحیه ملت و برهم زدن آرامش و آسایش کشور است و ما با وحدت و یکپارچگی خود و با توکل بر خدا و پشتوانه ولایت فقیه در دهان دشمن می زنیم.

امام جمعه اهل سنت میرجاوه تصریح کرد: مسئولان باید جلو فساد اقتصادی و اداری را بگیرند زیرا ضرر آن از کرونا برای کشور بدتر است و با روحیه جهادی و انقلابی کار کنند تا به آنچه در برنامه داریم با موفقیت دست یابیم.

به دستورات ستاد کرونا عمل کنیم

مولوی عنایت اله رسولی زاده، امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه برگزاری مراسمات منوط به دستورالعمل‌های ستاد کرونا باشد، گفت: در این راستا بهتر است همه مردم مذاهب و اقشار مختلف برای برگزاری نماز ها و مراسمات مذهبی و... به دستور العملهای ستاد کرونا عمل کنند زیرا به فرموده رهبر انقلاب بیماری کرونا جدی است و هر روز بیشتر جلولان می‌دهد.
 
وی بیان کرد: هدف آمریکا و ترامپ پیر از اعمال تحریم های ناجوانمردانه به ستوه در آوردن مردم از نظام و انقلاب است اما آن قدر کوتاه فکر و ابله هستند که نمی دانند اراده ملت ایران با آگاهی و هوشیاری که اثبات کردند همه گویای آن است که تحریم‌ها ما را قوی‌تر و راه پیشرفت را هموارتر می‌کند.

وی ادامه داد: تعرض های خیابانی و خشونت علیه مردم که امسال علیرغم هدفی که دشمن برای ایجاد تابستان داغ در ایران داشت که اکنون دامن خودشان را گرفته نشان از قطعی بودن زوال حکومت آمریکا است.

رسولی زاده تصریح کرد: دشمن با تحریم‌ها به دنبال ورشکستگی اقتصادی در کشور ایران است که راهکار خنثی سازی این توطئه نیز بکارگیری توان داخلی به نیروهای جوان جهادی برای رفع مشکلات است.
 
اروپا و آمریکا غیرقابل اعتماد هستند

وی اذعان کرد: این روزها دشمنان سعی دارند با تحریف حقایق به آسایش و آرامش لطمه وارد کنند که این ترفندهای شوم آنان تاثیری در اراده پولادین ملت ایران ندارد، این ملت با توکل بر خدا و پشتیبانی رهبری در دهان دشمن می‌زنند.

امام جمعه اهل سنت سرباز تصریح کرد: ملت ایران همچنان با گذشت بیش از ۴۰ سال محکم و قوی ایستاده، اکنون نیز با عمل به راهبردهای اقتصاد مقاومتی تحریم ها را دور و باعث عقب نشینی و افول هر چه زودتر دشمنان و ایادی استکبار در راس آنان ترامپ پیر خواهیم شد.

وی با بیان اینکه اروپا و آمریکا غیرقابل اعتماد هستند، گفت: مسئولان نباید دلخوش به بیگانگان باشند کلی حل مشکلات در درون کشور است،  بعد از خروج آمریکا از برجام اروپایی هاهیچ اقدامی برای مقابله با تحریم‌ها در این راستا به جای اعتماد به بیگانگان و دل خوش کردن به لبخند دروغین آنان باید موانع تولید را رفع و ساختار بودجه و نظام بانکی را اصلاح کرد. تا به موفقیت های روزافزون رسید.
 
تحریم ها را دور و زیر بار ذلت یزید و یزیدیان نخواهیم رفت

مولوی عبداله حسن زاده، امام جمعه اهل سنت شهرستان هامون هم در این خصوص گفت: همه ما به عنوان یک ایرانی و مسلمان واجب است از فرمایشات رهبری پیروی و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از زحمات کادر درمان قدردانی کنیم.

 وی بیان کرد: باید همگان در برگزاری مراسمات مذهبی، نمازهای یومیه و جمعه با عمل به دستورات ستاد کرونا مانع جولان کووید19 شویم.

وی ادامه داد: تحریم‌های ظالمانه ترامپ پیر و استکبار جهانی از بدو انقلاب تاکنون ادامه داشته اما آگاهی و هوشیاری ملت چشم دشمنان را کور و نقشه آن را خنثی کرده است.

امام جمعه اهل سنت هامون افزود: دشمن بداند ما همچون امام حسین(ع) جان خود را فدای اسلام می کنیم اما سر در برابر کفر، یزید و یزدیان خم نکرده و زیر بار ذلت نخواهیم رفت.

وی بیان کرد: باید با صبوری و خلاقیت و نوآوری تحریم ها را دور بزنیم و به لبخند زهرآگین ترامپ پیر و استکبار جهانی دل خوش نکنیم.

حسن زهی خاطر نشان کرد: با پیروی از دستورات رهبر انقلاب اجازه نخواهیم داد انقلاب از مسیر اصلی خارج شود ما پای این انقلاب ایستاده و به دستورات رهبر معظم انقلاب عمل می‌کنیم.
 
انتهای پیام/

,
, دل به بیگانه خوش نکنیم, دل به بیگانه خوش نکنیم,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, به دستورات ستاد کرونا عمل کنیم, به دستورات ستاد کرونا عمل کنیم,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, اروپا و آمریکا غیرقابل اعتماد هستند, اروپا و آمریکا غیرقابل اعتماد هستند,
,
,
,
,
,
,
,
, تحریم ها را دور و زیر بار ذلت یزید و یزیدیان نخواهیم رفت, تحریم ها را دور و زیر بار ذلت یزید و یزیدیان نخواهیم رفت,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه