اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان:

ایجاد خطای محاسباتی، هدف جریان تحریف است

ایجاد خطای محاسباتی، هدف جریان تحریف است
حمید پورحسینی گفت: ایجاد خطای محاسباتی یکی از مهمترین مصادیق تلاش جریان تحریف در صدمه زدن به امید جامعه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید پورحسینی، مسئول بسیج دانشجویی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار عصرهمدان، اظهار کرد: سخنان رهبر انقلاب در خصوص تلاش دشمن در جهت تحریف واقعیت‌های جامعه در  ماه‌های گذشته مصادیق فراوانی در عرصه سیاسی کشور داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

وی با اشاره به تلاش در جهت تضعیف باور و ایمان و توانایی های داخلی توسط رسانه های بیگانه و برخی فعالان در داخل کشور، افرود: کار شیطان همین است که با ایجاد تردید در عقاید و اذهان نسبت به موفقیت راه درست تردید ایجاد کند.

,

پورحسینی خاصیت جریان تحریف را تلاش در جهت خارج کردن انسان از ولایت حق برشمرد و گفت: جریان تردید و تحریف همه نیروی خود را بر تغییر مسیر درست و ایجاد یاس و نا امیدی گذاشته است.

,

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان با اشاره مبانی و ساختار جنگ نرم در حوزه تغییر باورها و اندیشه، تصریح کرد: ایجاد شکاف و بدبینی به مبانی انقلاب اسلامی مهمترین کارکرد جنگ نرم امروز، میان گفتمان انقلاب اسلامی و گفتمان غربگرایی است.

,

وی نقطه کانونی و ستون فقرات نبرد نرم را عبارت نمی توانیم و نمی شود، دانست و گفت: تحریف کنندگان در داخل کشور بر این دو مولفه اساسی تاکید می کنند تا امید را از ریشه خشک کنند.

,

پورحسینی اساس انقلاب اسلامی را بر پایه باور به توانستن دانست و گفت: رویداد عظیم انقلاب اسلامی با شعار ما می توانیم فضای دو قطبی شرق و غرب را فرو ریخت.

,

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان، دفاع مقدس، رشد خیره کننده علمی، جهش در توان نظامی و افزایش قدرت ایران در عرصه علوم نوظهور و آینده ساز را از مهمترین نمونه های توانستن برشمرد و افزود: مشکلات و کاستی های که در کشور وجود دارد در مسائلی است که این نگاه انقلابی در آن جاری نبوده است.

,

وی به اشاره به بیان خداوند در قرآن کریم همچون سوره احزاب،اظهار کرد: در این سوره به فشار مشرکین بر پیامبر اشاره شده است که در این فشار مومنین ایمانی راسخ تر پیدا کردند و منافقین و تردید کنندگان با ابراز ضعف اظهار ناتوانی کردند.

,

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان ایجاد تردید، یاس و تحریف حقایق موفقیت انقلاب اسلامی را ابزار و راهبرد اصلی در نبرد نرم عنوان کرد و گفت: برای غلبه بر جریان تحریف و تردید، پرچم عدالتخواهی و آرمان خواهی باید در دست عناصر متدین و حزب الهی بخصوص در مجامع دانشگاهی باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه