اخبار داغ

بانک ملی ناکام در جلب رضایت مشتریان/ هفته‌ها تأخیر در پرداخت پول سهام عدالت

بانک ملی ناکام در جلب رضایت مشتریان/ هفته‌ها تأخیر در پرداخت پول سهام عدالت
نظرات و پیام‌های مردمی نشان می‌دهد افرادی که اقدام به فروش سهام عدالت خود کرده‌اند هنوز نتوانسته‌اند پول خود را از بانک ملی بگیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ این روزها اغلب افرادی که ۳۰درصد سهام عدالت خود را از طریق بانک‌ها فروخته‌اند با مشکل واریز نشدن مبلغ سهام خود مواجهند که چندان هم مشخص نیست مردم برای پیگیری مشکلات پیش آمده از جمله عدم دریافت پول سهام خود باید چگونه و از چه طریقی اقدام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
پاسخگو نبودن بانک‌ها، عدم اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف در واریز مبالغ و کمبود اطلاعات متصدیان بانکی از مراحل فروش و دریافت پول سهام عدالت، مشکلی است که به نارضایتی مردم منجر شده است.
,
 
,
حال با این اوصاف افرادی که به هر دلیل از جمله مشکلات اقتصادی این روزها همانند افزایش قیمت اجاره مسکن، کالاها و اقلام مورد نیاز مجبور به فروش سهام عدالت خود شده‌اند، کماکان از پرداخت نشدن پول فروش سهام عدالت خود توسط بانک‌ها گله‌مندند.
,
 
,
ستاد راهبردی سهام عدالت، شماره تماس‌ ۱۵۶۹ را برای پیگیری مشکلات مردم اعلام کرده که آن هم پاسخگو نیست و مردم از دریافت پول سهام خود عاجزند.
,
 
,
 
,
پول فروش سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
,
 
,
در این میان نظرات مخاطبان خبرگزاری آنا نشان می‌دهد که بانک ملی با بیشترین میزان نارضایتی توسط مردم، نتوانسته با تبلیغات هنگفتی که انجام می‌دهد چندان رضایت مشتریان خود را جلب کرده و بانکی با بالاترین میزان نارضایتی در خصوص پرداخت پول فروش سهام عدالت است.
,
 
,
در ذیل به تعدادی از پیام‌های رسیده به دست خبرگزاری آنا توسط مشتریان بانک ملی اشاره می‌کنیم.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه