اخبار داغ

ماموستا برجسته اهل سنت سنندج:

سربلندی ایرانیان در دشت اول کمک مومنانه/ رزمایش «مواسات و همدلی» الگویی موفق برای ارائه به جهان است

سربلندی ایرانیان در دشت اول کمک مومنانه/ رزمایش «مواسات و همدلی» الگویی موفق برای ارائه به جهان است
محمد امین راستی ماموستا برجسته اهل سنت سنندج گفت: هدف از برگزاری پویش های مومنانه در سطح کشور پیاده کردن احکام الهی است لذا این چنین رزمایش هایی برای تقویت همدلی می تواند الگوی مناسبی برای دیگر کشورهای جهان شود و انسان را به سوی معنویت و کمک و خدمت رسانی سوق دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد امین راستی امام جمعه موقت سنندج در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری کمک مومنانه را مصداق انقلابی گری معرفی کردند این نوع رزمایش در نوع خود در جهان بی نظیر است و چشم دشمنان را کور کرده است لذا مردم ایران اسلامی با لبیک‌ گویی به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی وارد این عرصه شدند و تاکنون خوش درخشیده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی, ،,

وی گفت: هدف از برگزاری پویش های مومنانه در سطح کشور پیاده کردن احکام الهی است لذا این چنین رزمایش هایی برای تقویت همدلی می تواند الگوی مناسبی برای دیگر کشورهای جهان شود و انسان را به سوی معنویت و کمک و خدمت رسانی سوق دهد.

,

ماموستا راستی با بیان اینکه آغاز برگزاری مرحله ای دیگر از رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه، حقیقتاً گام بزرگی در کاستن از آلام و مشکلات محرومان و نیازمندان جامعه به شمار می رود افزود: امید است در سایه برگزاری رزمایش های بعدی این کمک خیرخواهانه شاهد تقویت همدلی و وحدت و حس نوع‌دوستی در جامعه بیش از پیش باشیم و بتوان گام‌های استواری در حمایت از نیازمندان برداشت.

,

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به موضوع مواسات و همدلی که مقام معظم رهبری به آن اشاره فرمودند بیان کرد: این طرح به عنوان یک امر از ناحیه ولی فقیه اعلام شد، بنابراین اطاعت از این امر بر همه لازم و ضروری است و باید اهتمام جدی نسبت به این موضوع داشت.

,

ماموستا راستی ادامه داد: راه اندازی پویش «کمک مومنانه» در سطح کشور، در حقیقت تزریق امید به زندگی نیازمندان و درس عملی همدلی، اخلاص و ترویج روحیه مواسات را برای کسب رضایت الهی به دنبال دارد.

,

 
امام جمعه موقت سنندج خاطر نشان کرد: شکل‌گیری رزمایش پیوسته کمک مومنانه از افتخارات کشور است و همانطور که از گوشه و کنار میهمن اسلامی مان شنیده میشود مردم باز در آزمون ولایت پذیری سربلند بیرون آمدند و این رزمایش این روزها همانند سابق و با همان قدرت به راه خود ادامه میدهد و مسلما تا بهبود شرایط اقتصادی اقشار آسیب پذیر جامعه این راه بزرگ ادامه خواهد داشت.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه